شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

چند جمله دروصف پدر

سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶ ق.ظ

سلام خوبان

امیدوارم هیچ وقت اندوهی نبینید

فک کنم دیگه مخاطبای وبلاگ موهاشون سفید شده

ازدرد غم گفتن من.

ای خدا....

دوستان من عذرمی خوام زودتر نگفتم که

بعداز سال نحس 96 وازدست دادن انـــــــــــــا کوچولو خواهر زادم

متاسفانه هفتم دی ماه 97  اینبار ستون اصلی خانواده رو از دست دادم

پدر عزیزم

کسی که درهمه موضوعات زبانزد خاص وعام بود

ای خداچند روزیه خونمون چقد سوت کوره واقعان سخته

هیچ چیز به اندازه یک کوه شبیه پدر نیست.

پروفایل روز پدر فوت شده


 روز به روز که میگذره سخت تر میشه وقتی فکر کنی دیگه نیست دیگه صداشو نمیشنوی نمیبینیش دیوانه کننده است وقتی توی خونه هستی یه دفه فکر میکنی بابات نشسته پیشت و لی یادت میاد که برای همیشه رفته خیلی سخته

درپایان

یه شعرازپروین اعتصامی دروصف پدر براتون می نویسم

پدر آن تیشه که بر خاک تو زد دست اجل

تیشه‌ای بود که شد باعث ویرانی من

یوسفت نام نهادند و به گرگت دادند

مرگ، گرگ تو شد، ای یوسف کنعانی من

مه گردون ادب بودی و در خاک شدی

خاک، زندان تو گشت، ای مه زندانی من

از ندانستن من، دزد قضا آگه بود

چو تو را برد، بخندید به نادانی من

آن که در زیر زمین، داد سر و سامانت

کاش میخورد غم بی‌سر و سامانی من

بسر خاک تو رفتم، خط پاکش خواندم

آه از این خط که نوشتند به پیشانی من

رفتی و روز مرا تیره تر از شب کردی

بی تو در ظلمتم، ای دیده نورانی من

بی تو اشک و غم و حسرت همه مهمان منند

قدمی رنجه کن از مهر، به مهمانی من

صفحه روی ز انظار، نهان می دارم

تا نخوانند بر این صفحه، پریشانی من

دهر، بسیار چو من سر به گریبان دیده است

چه تفاوت کندش، سر به گریبانی من

عضو جمعیت حق گشتی و دیگر نخوری

غم تنهائی و مهجوری و حیرانی من

گل و ریحان کدامین چمنت بنمودند

که شکستی قفس، ای مرغ گلستانی من

من که قدر گهر پاک تو می دانستم

ز چه مفقود شدی، ای گهر کانی من

من که آب تو ز سرچشمه دل می دادم

آب و رنگت چه شد، ای لاله نعمانی من

من یکی مرغ غزلخوان تو بودم، چه فتاد

که دگر گوش نداری به نوا خوانی من

گنج خود خواندیم و رفتی و بگذاشتیم

ای عجب، بعد تو با کیست نگهبانی من!

----------

تشکر از دوستان بابت ابراز همدردی.

 ممنون که هستین..


  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی