شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

چرا هیچکس شبیه حرف هاش نیست ؟!

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ب.ظ

سلام  سلام سلام

 

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

وقتی دیگه نمی تونن ازت استفاده کنن

میگن عوض شدی …!

 

 

۹۹ عکس نوشته فاز سنگین طعنه دار خفن به همراه متن روی عکس

 

چه بی‌تابانه می‌خواهمت
ای دوریت
آزمون تلخ زنده بگوری …

----------------------------------

راست است که دوست داشتن آدمی را دست و دلباز می‌کند طوری‌که حتی از دست می‌دهی کسی را که به خاطرش از همه گذشته‌ای.

-------------------------------------------------

شده شب‌ها
به غم سختی، تو درگیر شوی؟
یا که در خاطره‌ای تلخ
مدام غرق شوی؟

--------------------------------------

این عصرهای بارانی ِ بهاری، عجیب بوی نفس‌های تو را می‌دهد. گوئی تو اتفاق می‌افتی و من دچار می‌شوم. تمام «من» دارد «تو» می‌شود. باور می‌کنی؟

-------------------------------------------

نبودنت را تاب می‌آورم. رفتنت را تحمل می‌کنم. فراموش شدنم را باور می‌کنم. اما فراموش کردنت دیگر کارِ من نیست.

متن های فاز سنگین دلتنگی و تنهایی عاشقانه، احساسی و رمانتیک

مادرم  گاه صدا می‌زندم
شعر سپید
بس که آشفته و رنجور و
به هم ریخته‌ام…

--------------

یا درد و غمی که داده‌ای بازش گیر
یا جان و دلی را که برده‌ای بازم ده …

۹۹ عکس نوشته فاز سنگین طعنه دار خفن به همراه متن روی عکس

 

 

باورت بشود یا نه
روزی می‌رسد که دلت برای هیچ‌کس به اندازه من
تنگ نخواهد شد
برای نگاه کردنم، خندیدنم و حتی اذیت کردنم
برای تمام لحظاتی که در کنارم داشتی
روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من
خواهی بود
می‌دانم روزی که نباشم، هیچ‌کس تکرار من نخواهد شد…

متن های فاز سنگین دلتنگی و تنهایی عاشقانه، احساسی و رمانتیک

 

(فروغ فرخزاد می گوید)

کاش میمردم و دوباره زنده میشدم و میدیدم که دنیا شکل دیگریست !
دنیا این همه ظالم نیست و مردم این خسّتِ همیشگی خود را فراموش کرده اند و هیچ کس دور خانه اش دیوار نکشیده است .
 

نظر بدید دوستان

 

  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی