شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

می خوام ببینمش، ای خدااااااااااا

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱ ب.ظ

 

سلام.منم یه روزی شاد بودم بیخبر از کار دنیا.ولی الان

خیلی چیزا حالیم شده روزگارم تغییر کرد بعد چندین ماه

سری به گوگل زدم  چشمم به  قطب دردهام جایی که فقط می تونم حرف دلمو بزنم وبلاگم

 یهویی دلم برای خیلی ها تنگ شد .میگین چرا؟امشب دلم واسه یکی از بهترین دوستام که

خیلی خیلی وقت ک رفت .... عشق و شوق زندگی کسی که جلو چشمام اونم با کلی

درد و زجر تنگ شد.  دلم می خواد ببینمش. ای خـــــــــــــــــــــــــــــدا....

----------------------------------------------

خدایا
نمی دونم چی  بگم
زبونم  نمی  چرخه  به  گفتن خیلی از حرفام
خدایا کاش می  دونستم حکمتت چی  بود
کاش....
حکمتت هرچی که هست از درکــــــــــــش عاجزم. 

خدایا...؟


=======================================
چند شبی آهنگ قدیمی (کیوان داوودی) دلم می خواد ببینمش...
 .زمزمه می کنم هر لحظه دلم می گیره.

نمیاد اونیکه دلم میخواد نمیاد اونی که رفته به باد

نمیاد اونیکه عمر منه نمیاد اونیکه دل میکنه

دوباره دلم میخواد ببینمش سرمو روی شونه هاش بذارم

از چشام قطره ی اشکی نمیاد نکنه دیگه دوسش ندارم

کاش میشد عشقمو باور بکنه اونیکه منو هرگز نمیخواد

نمیاد تموم عمرم نمیاد نمیاد دیگه هیچوقت نمیاد

شعر من زمزمه یه خواهشه آرزوم دیدن روی ماهشه

میون غربت این فاصله ها قلب من همیشه چشم براهشه.......

======================

کارت پستال درخواستی طراحان

 

هیـــــــــــــــــــــــــس
یکی می آید ؛ یکی می رود . . .
این قانون بقای زندگی ست . . .
اما تو که رفتی ؛ هیچکس نیامد . .
انگار قانون بقا هم پوچ است وقتی تو نیستی !

میگن سه موقع دعا برآورده میشه:
یکی وقت غروب
یکی زیر بارون
یکیم وقتی دلی میشکنه
من وقت غروب زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه....
-----------------------------
خدایا
اجازه هست ناصبوری کنم؟
به بزرگیت قسم از صبوری خسته ام...
 از فریادهایی که در گلویم خفه ماند و میماند...
از اشک هایی که شبها تنها بالشم و تو شاهد آن هستید
و از حرف هایی که زنده به گور گشت در گورستان دلم
آسان نیست در پس خنده های مصنوعی گریه های دلت را ،
 در بی پناهیت در پشت هزاران دروغ پنهان کنی . . .
آرزوی پــرواز دارم مرا اجابت نما
ای تنهــا امیدم
 

بازم منم همونی که همیشه از تنهایی میگه از سختی از نا مهربونیا
از این همه بی انصافی آره منم میخوام امیدوار باشم ولی نمیتونم
میخوام با تو باشم ولی نشد مبخواستم برایه تو زندگی کنم ولی نشدم
میخواستم تو فقط برایه من باشی ولی نشد
من از این همه نشدنی ها شکایت دارم
میخوام خوشبخت باشم میخوام بگم خدا جون منم خوشبختم ولی وقتی
اونی که میخواستم باهم نیست مثله اینه که هیچی رو ندارم
پس دیگه نمیخوام باشم نمیخوام باشم
اره بازم یادم به یاد تو هست اخه هنوزم دوستت دارم
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی بی انصافیه نمیخواااااااااااااااااااااام این دنیارو..........

-----------------------

بـــرای هــــر کســــی
یـــه اســــم تــو زنــــدگیـــش هستــــــــــ
کـــه تــا ابـــد هــر جـــایــی بشنــــوتـــش
نـــاخـــودآگــاه بـــرمیگـــرده بــه همـــون سمتـــــــــــ !

...............

 

آخرین جمله ای که همیشه بیاد دارم. گفت....

نزاری اسم ................. بمیره...

================

درپایان متن ترانه اشک از داریوش اقبالی رو براتون می نویسم. 

قصه حال من تو از سرم جدا نمیشه
ای که از ما میگریزی ، اما با منی همیشه
منیه روز مثل تو بودم دل سنگو روح بیمار
حال اگه قصهن داری برو از دم دل ای یار
برو که خصلت مارو با چه سر سختی شکستی
ای که نه کفر نه حرومیای که نه خدا پرستی
من با پای برهنه با تنی تشنه و بی تاب
لب اون چشمه گذاشتی که به هیچ کس نمی دادی اب
اما با این همه ظلمم حتی با این همه کینم
حاضرم بمیرم ای دل گریه تو رو نبینم
ای که از عاطفه دوری من به دام تو گرفتار
من اگر ناجی قلبم توی خنجر به دل ای یار
برو که وصلت ما رو چه به باد دادی و رفتی
تو که از همه بریدی تو که از خدا گذشتی
اما با این همه حرفها من همینم که همینم
الهی بمیرم ای دل گریه تو رو نبینم
قصه حال من تو از سرم بیرون نمیره
کاشکی از تو می گذشتم دیگه اما خیلی دیره
مثل یه کفتر عاشق ، ‌مست عطر نفس تو
چه به یک نگاه خالی ، پر زدم تو قفس تو
من چه صادق ، ساده دل محو دنیای تو بودم
تو سکوت خلوت من ، خودمو گم کرده بودم
اگه امروز میبینی که گرفتار زمینم
بغض نکن که نمی توانم گریه تو رو ببینم

منتظر نظراتتون هستم

 

  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی