شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

گروه بزرگ شبهای روشن09016461973

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ
تا دسته گل آب میدی تهمت بیجا میزنی تا میفهمی جدیه وسطش جا میزنی بعد میگی دیوونمی , چه حرفا میزنی تو نمیفهمی نمیفهمی تو نمیفهمی نمیفهمی راه میندازی همه جا حرفا رو پشتم بخودی تا دعوا میشه میری خطارو روشن میکنی ولی من خوب میدونم فرداروز پشتم میدوی تو نمیفهمی نمیفهمی تو نمیفهمی نمیفهمی دیگه با من حرف نزن برو بهم زنگم نزن بزار فکر تو بپره از سرم چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم دیگه با من حرف نزن برو بهم زنگ هم نزن بزار فکر تو بپره از سرم چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم . . پای چیا گفتی چیا شنفتی چه چیزهای زشتی برات ننوشتم آبی که ریخته زمین و نمیشه جمعش کرد هر کی نامرده دمش اصلا هر چی که نامرده دمش باز حرکاتت همه ی خوبی هات و کم رنگش کرد کاری کردی که بترسه از عالم و آدم چشمم هر کی نامرده دمش گرم اصلا هر چی که نامرده دمش گرم شل میگیری همه جا از کپن ها خرج میکنی میبینی اعصاب ندارم خب چرا لج میکنی واسه لجبازی با من راحت و کج میکنی تو نمیفهمی نمیفهمی تو نمیفهمی نمیفهمی دیگه با من حرف نزن برو بهم زنگ هم نزن بزار فکر تو بپره از سرم چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم دیگه با من حرف نزن برو بهم زنگ هم نزن بزار فکر تو بپره از سرم چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم

شما به این پست چه امتیازی می دهید ؟

1 Star
  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی