شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

دوست داشتن تو...گروه شبهای روشن

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

کل دنیا هم بگویند دوستم دارند

 فایده ندارد

 اما

 دوستت دارم های " تو "چه غوغایی می کند

 روحم را تازه می کند

پس بدان محـــــــکم ترین برهـــــان عــــــشق

اعتـــــــــماد است

زیباترین عکس های عاشقانه و عکس نوشته های عاشقانه 2015


به دریا شکوه بردم از شب دشت

 

وزین عمری که تلخِ تلخ بگذشت

 

به هر موجی که گفتم غم خویش

 

سری میزد به موج و باز میگشت....!

 

از ته دلم دوست دارم



خدایا... 

 

یک "مرگ" بدهکارم و هزار "ارزو" طلبکار،:


خسته ام" یا طلبم را بده یاطلبت را بگیر...


گالری عکس های عاشقانه و دل نوشته های عاشقانه 2015

عاشق واقعی وقتی دلش میگیرد بهترین چیز که میتواند آرامش کند نوشتن است شاید راههای دیگری برای خالی کردن عقده دل باشد ولی برای من نوشتن در حکم تسکینی است که آرامش را به دلم باز میگرداند.



گروه بزرگ شبهای روشن   واتس آپ. وتلگرام  09016461973


منتظر نظرات شما هستیم....

http://meme.zenfs.com/u/d3a11e253f0e6454a692de7fc629263c9cb12396.jpeg




  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی