شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

بغض.. گروه بزرگ شبهای روشن

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ب.ظ

...من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم


....
زیرا من گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند


=========================================



تنها بودن قدرت می خواهد

،و این قدرت را کسی به من داد

!!..که روزی می گفت تنهایت نمی گذارم



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


...  عشق لعنتی


:شنیدیم٬ میگن

، وقتی یه دختر بخاطر یه پسر اشک میریزه
... یعنی واقعن دوسش داره

، اما ....وقتی یه پسر بخاطر یه دختر اشک بریزه 

....یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه






...  خیلی سخته

!خیلی سخته بهت بگه تو فقط یه صدایی

!خیلی سخته بهت بگه هفته ای یه بارمی خوام این صدا رو بشنوم

!خیلی سخته دلت گرفته باشه ولی بترسی باهاش دردودل کنی

!خیلی سخته پر از گریه باشی ولی بخندیکه ناراحت نشه

!خیلی سخته به وجودش نیاز داشته باشی ولی کنارت نباشه

!خیلی سخته دوشت داشته باشی باهاش حرف بزنی ولی نتونی بهش حتی یه زنگ بزنی

!!!خیلی سخته هم نتونی باهاش بمونی هم بدون اون بمیری


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یار دل مرا نمیشکند


یقیین دارم دلشکستن به یـارِ مـــن نیاید

به پاکی او زین امانت که دل باشد بر آید


دل شکستن هنرنیستو هرکه روزی دل شکست

ایـــن بـــلای دلـــشکستن سَــــــرِ او هـــم بیاید




برای دیگران تنـهـا یک نامی


! و تنهـا نامت بـرای من یک دنیا


! دنیـای کــوچکی ست


...خلاصه شده در چهار حرف


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دلشکسته

. . . امشب غــم هــا

 . . . برایـم مهــمانــی گــرفتــه انـــد

. . . و مـــن میخــواهـــم بتــرکـانــم

. . . همــه ی بغــض هایـــم را

 

  ...  بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی

...  دلت بگیره ولی دلگیری نکنی

...  شاکی بشی ولی شکایت نکنی

...  گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن

...  خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری

...   خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی





گرو بزرگ شبهای روشن  09016461973


shabhayroshan.blog.ir



!... حس میکنم معتاد حسرت هایم شده ام               

 
سردش بود دلم را برایش سوزاندم
"گرمش که شد با خاکسترش نوشت"خداحافظ



!آرزوهایم هوایی میشوند
!... به باد میروند
!... دود میشنود

حس میکنم معتاد حسرت هایم شده ام
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ســـــاده ام


،،،مــــی گــــویــنــد ســـــاده ام

مـــی گـــویـــنـــد تــــو مــــرا با

یــک جمـــــلـــه

،،،یـــک لبـــــخـنـــد

بــه بــازی میـــــگیــــری

مــــــیگـــــوینــــد تـــرفنــدهـــایت، شـــیطنـــت هــــایت

...  و دروغ هایـــت را نمــــی فهمــــم 

مــــــیگویند ســــاده ام

اما تـــــو این را باور نکن

،مــــــــن فـــــقــــــط دوســـتـــــت دارم

!!!! همیـــــــــن

.. و آنــــها ایــــن را نمـــــــیفــــهمنــــد



اگر دلت گرفت سکوت کن

این روزها

.هیچ کس معنی دلتنگی را نمیفهمد



=====================================================


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اول خودم


عکس های عاشقانه و احساسی فوق العاده زیبا | www.Alamto.Com


بیا حواسمان را پرت کنیم

 ! مال هرکس دورتر افتاد عاشق‌تر است

! اول خودم٬ حواسم را بده تا پرت کنم

! ..من گم شدم

راهی که به بوسه می رسه از کدوم طرفه؟




               

 
======================================

دیدن عکست تمام سهم من است

از " تـــو "

ان را هم جیره بندی کرده ام

تا مبادا

توقعش زیاد شود

دِل اســت دیـــگر ...

ممکن است فردا خودت را از من بخواهد ....


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پــــ ـاداش وفـا داری


======================================


. . . . بیچارهـ مترسکــــ ـ
سرتاسر ســـــال از مزرعـ ـه مواظبت کرد
.در آغاز فصلِ ســ ـ ـرد تنش هیزم آتـــــــش کشآورز شد. پــــ ـاداش وفـا داری جز این نیست




... تنها               

 

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد

میخواهی کودک باشی

کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد

و آسوده اشک می ریزد

بزرگ که باشی

باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی

======================================

بهم گفت کمى از حال و روزت بگو

و من سکوت کردم

، و سکوت کردم و سکوت کردم

اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم

! چیزى رو از قلم ننداختم


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



... درشیرینی بوسه غرق بودیم                

 
=====================================



درشیرینی بوسه غرق بودیم ... که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



بودنم را هیچ کس باور نداشت





بودنم را هیچ کس باور نداشت
هیچکس کاری به کار من نداشت
بنویسید بعد مرگم روی سنگبا خطوطی نرم زیبا و قشنگ
آنکه خوابیده در این گور سرد
بودنش را هیچ کس باور نکرد




عشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی و افتخار می کنی که عشق برایت این 

. . .!چنین است و من می خندم
. . .به برنامه هایی که هیچکدام ، ارزش دیدن ندارند
.
.
.
.
این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
! احساس ندارد
. . .اما هر چه هست ” دل شکستن ” بلدنیست

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


خسته شدم

==============================================


بازم فشار زندگیم خیلی زیاد شده خندیدن برام سخت شده

دلم یه کم جرات می خواد

از زندگیم با این همه تظاهری که داره خسته شدم

تظاهری که حتی با سعی زیاد هم طبیعی نیست

دلم می خواد خودمو از این زندگی راحت کنم

اما تازه درک می کنم

برای این کار آدم باید کلی جرات داشته باشه

که من دلم می خواد داشته باشم

و خودم رو بکشم

شاید اینطوری دیگه از این زندگی لعنتی راحت شم

خدایا

چرا منی که همیشه شاد بودم رو به اینجا رسوندی




روزهای من

می شود باران ببارد؟

!همین امشب

!قول می دهم فقط قطره های پاکش را بغل کنم

و بی هیچ اشکی دستهایش را بگیرم

قول می دهم

!فقط بویش را حس کنم

اصلا اگر ببارد

فقط از پشت پنجره نگاهش می کنم

قول می دهم برایش شعر نگویم

 فقط... می شود؟امشب....؟

خدایا

دلم به اندازه تمام روزهای بارانی گرفته

============================================

..  سلام روزگار... چه میکنی با نامردی مردمان

...  من هم ..اگر بگذارند

... دارم خرده های دلم را

...  چسب میزنم... راستی این دل
  دل می شود ؟





... داستان از اونجا شروع شد که

خیلی عصبانی بود کفت اگه منو دوست داری ثابث کن

گفتم چه جوری؟

تیغ و برداشت و گفت رگتو بزن

گفتم مرگ زندگی دست خداست

گفت منو دوست نداری

تیغو برداشتم و رگمو زدم

وقتی داشتم تو آغوش گرمش جون میدادم

یواش تو گوشم گفت

اگه دوستم داشتی منو تنها نمی ذاشتی





... همیشه با منی               

 


روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی

با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی







... الهی بمیرم                

 
==================

چشمای غمگینتو وا کن ببینم

چرا دل شکسته ای برات بمیرم
 

نــــــــــــازنین

پشت پلکای تو بارون داره نم نم می باره
بارونی نشه چشات ، بی تو غریبم
نـــــــــــــازنین

من دوسِت دارم و تو ، چشمای نازنینت می میرم
وقتی نیستی این نگاه عاشق و از کی بگیرم

نـــــــــــــازنین

شونه هام پیش کش تو ، ارزونیه دلواپسیت
هر چقدر دلت می خواد گریه بکن ، به پات می شینم

نـــــــــــــازنین

عاشقونه عاشقی کن که تو دنیای دلت
واسه مهربونیات یه عمر، اسیرم
نـــــــــــــازنین
از تموم دار دنیا تو فقط موندی واسم
دستای خوب تو بود ، که شد نصیبم

نـــــــــــــازنین

عاشق چشمای تو ، چشمای تنهای منه
دوست دارم که بدونی ، عاشقترینم

نـــــــــــــازنین

شونه هام پیش کش تو ارزونیه دلواپسیت

...هر چقدر دلت می خواد گریه بکن ، به پات می شینم نازنین



حال منو اگه بخوای رنگ گلای قالیه ، جای نگاهت بد جوری تو صحن چشمام خالیه

ابرا همه پیش منن اینجا هوا پر ازغمه ،ازغصه هام هر چی بگم جون خودت بازم کمه

دیشب دلم گرفته بود رفتم کنار آسمون فریاد زدم یا تو بیا یا منو پیشت برسون



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دستاتو خسته نکن




هی رفیق ..

اونیکه دستش و اینقدر محکم گرفتی ..

دیروز عاشق من بود ..

دستاتو خسته نکن ..

محکم یا آرام ..

فردا تو هم تنهایی




به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی ، می فهمی اونی که زود میرنجه ، زود میره ، زود همیگرده . . .
اما اونی که دیر میرنجه ، دیر میره و دیگه بر نمیگرده . . .


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



شاید سال ها بعد در گذر جاده ها بی تفاوت ازکنارهم بگذریم

و تــــــــو...

آهسته زیر لب بگویی چقدر آن غریبه شبیه خاطراتم بود.......


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

!!!امیدوار به فردا ؟


==================================


آنچه میخواهیم نیستیم و آنچه هستیم نمیخواهیم..

آنچه دوست داریم نداریم و آنچه داریم دوست نداریم....

و عجیب است هنوز امیدوار به فردایى روشن هستیم

ساعت ها را بگذارید بخوابند، بیهوده زیستن را نیازى به شمردن نیست...



... ای کاش               

 

اما تو بگو دلتنگی هایم را چه کنم؟


 ، لحظه به لحظه بهانه های این دل بی تابم را چه کنم؟

 تو بگو اشکهایم را چه کنم ، انتظار ، انتظار ، این انتظار سخت را چه کنم؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


محبت




از چوپان پیری که دیگر توان چوپانی نداشت پرسیدند
چه خبر
؟؟!:با لهن تلخی گفت گرگ شد

… آن بره ای که نوازشش میکردم…




نگاهمان
...می خواستم بگویم که...اما سکوت کردم


حس کردم از نگاهم ، رازم را خوانده باشی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چی شد؟

چی شد که سیگاری شدی ؟

!!!...یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم

چی شد که ترک کردی؟

!!!...یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم

چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟

!!!...یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم

چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟

...یه شب بارون میومد...خیلی تنها بودم...تو خیابون دیدمش

.......اون تنـــــــها نبـــــــود





!!... دلتنگم               

 



!!دلتنگم


.... بــرای کسـی کـه مدتهـاســت

... بــی آن کـه باشــد
.... هــر لحـظــه ! زنــدگــی اش کـــرده ام

....بــدهــکاری بــه مــن

بــه تــمام "دوســتت دارم" هــایــی که گــفتم



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


از سکوت خسته شده ام



 

این سکوت لعنتی داره خفه ام میکنه

 

                         سکوتی که مجبورم همیشه با خودم حملش کنم

 

...کاش میشد این سکوت تلخ را شکست

 

                            من به فریاد مانند کسی که نیاز به تنفس دارد

مشت میکوبد بر در

 

 

                                 پنجه می ساید بر پنجره ها

                                                                     ..........محتاجم

........از سکوت خسته شده ام

 

                                        دلم ............فریاد میخواهد..       





... به پایت افتاده ام تا به دستت بیاورم               

 


توی این روزهای دلتنگی

دارم هر لحظه میبارم

دوتا عاشق که مبینم

سریع چشمانم رو می بندم

چرا هر روز ساعت ها به عکست خیره میمونم؟؟؟


 

] نوشته شده توسط فرشاد در 13:45 | یک نظر |           


جهت عضویت در گروه واتس آپ  شبهای روشن    09016461973



لطفا نظر یادتون نره....




  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی