شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

عاشقانه ترین وبلاگ.. گروه بزرگ شبهای روشن.

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ب.ظ

               

 
... همیشه در حالی که!یه عالمه حرف بیخ گلوت چسبیده


یه عالمه اشک توی چشماته

...یه عالمه حسرت توی دلت تلنبار شده

!... باید بگی : خب دیگه... واسه همیشه

«خــــدافـــــظ»




عکس عاشقانه ی دوست دارمlove

.بیا تا مقدس ترین عشق دنیا را به همگان نشان دهیم
.بیا تا طعم شیرین ترین عشق دنیا را بچشیم
.بیا تا بهترین لحظه ها را در عشقمان مهیا کنیم
.بیا تا گرمی عشقمان را در قلبهایمان احساس کنیم
.بیا تا عشقی یکدل و یکرنگ داشته باشیم
.بیا تا غروب غم انگیز عاشقان را با نشان دادن معنی واقعی عشقمان به همگان زیبا کنیم
بیا تا فاصله عاشقان را با ثابت کردن معنای واقعی عشق را از بین ببریمو فاصله بین عاشقان را کم اهمیت جلوه دهیم
...
 !بیا تا ثابت کنیم ما می توانیم در میان تمام عاشقان برای همیشه عاشق بمانیم
بیا تا در میان فصلهایمان فصل خزانی نداشته باشیم و تمام لحظه ها و فصلها بهاری بیش نباشد
.بیا تا شبهای با هم بودنمان را پر از ستاره کنیم
!حالا بیا که همدیگر را باور کرده ایم
.
.









..دلــــــــــم
..با مشت دیگران کـَـکش هم نمیگزد...امـــــــــــــــــــــــ ــــــــا
..اخمـــ تو
....خردش میکند
.....چه رسد به
...قهر و نبودنت



... اگه عشقت کورم کنه               

 
==================================

اگه عشقت کورم کنه

مهم نیست

حس بودنت
!...قشنگ تر از دیدن دنیاست





               

 
آدَمـای دِلـتـَنـگــــــ

یــﮧ وَقـتـایـے کــﮧ خـیـلـے بــِهشـوטּ خــوش مـے گــذَره وَ مـے خــَنـدَטּ

یــِهـو سـرشـونــو بــَرمـے گــَردونــَטּ اون وَرے

یــِکـَمــــ ثــابــِتــــــ میـشَـטּ

یــَواش یــَواش چــِشـاشـوטּ پــُر اَشـکـــــــ میـشـهــــ


ترکت می کنم

============================================
تـَرڪـَتــْــ مـے ڪـُنـــــَم وَ تـَنـهایـَتــْـ مےگـــ ـُـذارَمـ

تـآ بـیـــش اَز ایـن اِنـِرژے اَتـــــ را صـَرفـــــ نـَکـُنــــــ ـے بـَراےِ

صـــادِقـانـــِِ دروغــ گـُفتــ َــن

خـالـ ـِــصـانـﮧ خـیـانـَتـْــــ ڪـَردَن

وَ عــاشــِــقــانــﮧ بـے وَفایـــــے ڪَردَنـــ

وَ چـﮧ حـس پــوچـــــے بــود ڪﮧ مـے پـنـداشـــتـمـ

!! لـایــــِق اِعْتـِمــــادے 






از روزی کــــ ــه نامتـــــ ـــ

،  ملــــــ ــکه ی ذهنــــــــ ـــــمـــــ ــــ شــــ ــد

احســــــ ــاســـــ ـــ  می کنــمــــــ ـــ جــمــجــــــــــ ـــمــه امــــــ ــــ

 . . .  بـــا شـــــــــــ ــکوه تــــــ ــرینــــــــــــ ــــ امپـــــــ ــراتــــــ ـوری دنیـــاستــــــــ ـــ






 
این شعرها دیگر برای هیچ‌کس نیست

نه!  در دلم انگار جای هیچ‌کس نیست
 
آن‌قدر تنهایم که حتی دردهایم

دیگر شبیه دردهای هیچ‌کس نیست
 
حتی نفس‌های مرا از من گرفتند

من مرده‌ام در من هوای هیچ‌کس نیست
 
دنیای مرموزی‌ست ما باید بدانیم

که هیچ‌کس این‌جا برای هیچ‌کس نیست
 
باید خدا هم با خودش روراست باشد

وقتی که می‌داند خدای هیچ‌کس نیست
 
من می‌روم هرچند می‌دانم که دیگر

پشت سرم حتی دعای هیچ‌کس نیست

چشمگیرچشمگیرچشمگیر
 

 

خودشان را نشان می دهند…

وقتی که برایت مهم نیست…

اصرار می کنند

اصرار برای اثبات وجودشان
،
برای اثبات بودنشان و ماندنشان

اصرار می کنند که تو نیز باشی همراهشان…

همان آدم ها

،
وقتی که پذیرفتی بودنشان را،

ماندنشان را…

وقتی که باورشان کردی…

می روند

به بهانه‌ های پوچ

به بی‌ بهانگی

به سادگی می روند…

می روند و تو می مانی با باوری که ……



               

 

...من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم


....
زیرا من گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند


چشمگیرچشمگیرچشمگیر



عشق نمیپرسه اهل کجایی!

فقط میگه توی قلب من زندگی کن

عشق نمیپرسه چرا دور هستی!

فقط میگه همیشه با من هستی

عشق نمیگه دوسم داری؟فقط میگه دوستت دارم



نقش چشمان خمارت، چه کشیدن دارد
سایه ساران دو زلفت، چه لمیدن دارد
آنقدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه
حس مستی لبت طعم چشیدن دارد



شوری لب هایت

نمک گیرم کرد

دلِ من یارای شورش خیالت را ندارد



بزرگـــــراه هــــای مهنــــدسی ســاز
مـــا را بـــه هــــم نمـــیرسانند
عـــشـــق بـــا قـــوانین بیگانــــه اســـت
از بیـــراهه ها بیــــا
بــــرای دیـــدن کســـی
کـــه عمـــریست دوســـتت دارد!

 



برای خوشبخت بودن ، ،

                 به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن !

پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی..


شـــک نـــــدارمــــ...؛ مــــــی ریـــــزد...!

مــــــی ریــــزد بر ســــرت ،

آوار حــــــرمتــــــی کــــــه دیــــــروز از مـــــــن شکــــستــــــــی...



پنـــجره را باز کن...

و از این هــوای بـــارانـــی لذت ببر،

خوشبختانه بــــاران ارث پـــدری کسی نیست..
.!!!



مـــن هنـوز غـــرق گذشتــه ای هســتم

کــه " نمـی گــذرد" !!!


مـــن هنـوز غـــرق گذشتــه ای هســتم

کــه " نمـی گــذرد" !!!



به خودم می گویم قوی باش ...
به خودم می گویم مهم نیست ...
به خودم شک کردن را می آموزم :
- ایا واقعا ارزشش را داشت...یا دارد ؟
به خودم خیلی چیز ها گفته ام...و می گویم...
.........به خودم می گویم...همیشه ، وقت هست برای
فراموش کردن...حداقل به اندازه ی تمامی باقی عمرت....
ولی...ته همه ی اینها این است که :
... من غمگینم


[

کاش بودم...


از ساختار دنیا اطلاعات زیادی ندارم،


اما..ن هم دوست داشتم دنیای کسی باشم.



به دروغ گفته ام به خوابم می آیی،

                           تا چشمانم ،،، دمی پلک بر هم بگذارند. .




دیر باریدی باران..
                     دیــــــــــــر!!!
من مدتهاست که در حجم نبودن کسی خشکیده ام...


یادمان باشد!

وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم در برابرش مسئولیم...

در برابر اشکهایش

          شکستن غرورش

                    لحظه های شکستنش

                               در تنهایی و لحظه های بی قراریش...

و اگر یادمان برود

                    در جایی دیگر سرنوشت یادمان خواهد آورد...!!!!!



الان کجاست؟؟؟؟

چی کار میکنه؟؟؟؟

با کیه؟؟؟؟؟

اونم دلش برات تنگ شده؟؟؟؟

اونم داره کم کم،کم میاره؟؟؟

چی شد اون دوست دارم های عاشقانه؟؟؟

اون عشقم گفتنا...اون قول و قرارا؟؟؟

حالا میری تو خاطراب دنبال نشونی بگردی ک ببینی واقعا عاشقت بوده؟؟؟یا نه...........

وارد خاطرات ک میشی دیگه کنترل اشکات دست خودت نیست.

این کارا میشه کار همیشه ات.....

دیگه شبا به هم شب بخیر نمیگین....

دیگه صبح ها به عشقش از خواب بیدار نمیشی..

دیگه امیدی به هیچ چیزی نداری....

دیگه.....عاااااااشق....نمیشی!!!!!!

و"تو"از همین الان یه مرده متحرک محسوب میشی!!!!!!



چشمگیرچشمگیرچشمگیر



گروه بزرگ شبهای روشن عضویت 06016461973


shabhayroshan.blog.ir






  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی