شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

روزدلتنگی من ..گروه بزرگ شبهای روشن.

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ق.ظ


 

 



میدانی رفیق . . .

سیگار بکش . . .

بغض کن . . .

گریه کن . . .

اصن دق کن . . .

ولی با آدم بی ارزش درد و دل نکن . . .




به بعضیا هم باس گفت :

ریاضی بلد نیستی به درک . . .

ولی جمع کن خودتو از زیر این و اون. . . .

 

______________________________________________________________________________





 

عشقه من . . .

تو رفتی و اینها میمانند . . .

یک آه . . .

یک بغض لعنتی . . .

و یک سوال بی جواب . . .؟

آیا هنوز هم گاهی دلت برایم تنگ میشود ؟؟؟؟

 

______________________________________________________________________________

 

میدانی رفیق . .

 وقتی دلت گرفته . . .وقتی غمگینی . . .وقتی از زندگی سیری . . .

 حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن چـــون برای آدما طعمـۀ خــوبــی
 
هستــــی ..

 

___________________________




خدایا انصافت کجاست . . .؟؟؟

من خودخوری میکردم و آه میکشیدم . . .

درحالی که او دیگری را میخورد و آه میکشید . . .

 




 

عشق من . . .

سادگیم را . . .

یکرنگی ام را . . .

به پای حماقتم نگذار . . .

خودم انتخاب کردم که ساده باشم و دیگران را دور نزنم . . .

وگرنه بد بودن و فریب دادن دیگران آسانترین کار دنیاست . . .

بلد بودن نمیخواهد . . .




 

میدانی رفیق . . .

درد تنهایی را به دل نگیر . . .

عقابها هم همیشه تنهایند . . .

این لاشخورها هستند که همیشه جمعشان جمع است . . .

 



عشقه من . . .

بهانه نیاور . . .  رفتنت برای بودن با دیگری بود . . .

نه تقدیر را گردن بزن و نه به دستهای روزگار کاری داشته باش . . .

مسئله دستهای تو بود که در دستهای دیگری  جا خوش کرده بود . . .

بیخیالت میشوم برو . . .

من اگر من باشم اشکی برای کسی که مرا مفت فروخت نمیریزم . . .

 



عشق من . . .

از دلنوشته هایم ساده نگذر . . .

به یاد داشته باش این دلنوشته ها را . . .

 یک دل نوشته  لعنتی . . . . .


میدانی رفیق . . .

انکس که رفتنی ست  بگذار برود . . .

التماس به ماندنش نکن . . .

چون بودنش هم به اندازه ی نبودنش درد و رنج دارد . . .

 



عشقه من . . .

هنوز نشده دوبـــاره ببینمت !

اما مطمئنم این بار ...

دیگر نه از طپش قلبم خبریست.... نه از خوشحالی کودکانه ام برای دیدنت

این بار نگاهت می کنم و زیر لب می گویم :

"خدارا شکر که سهمم از زنــدگی نبودی..."


 

 

صدایت در گوشم زمزمه میشود و نگاهت در ذهن مجسم

 

ولی من تو را میخواهم ، نه خیالت را . . .

 



 

خدایا مرا چه طعمی آفریدی که

همه از من زود سیر می شوند




 

دلـــم واســه تــویـــی تنـــگ شـــده،
کــه هــیـچ وقـت نـمـی تــونــی بـفـهـمــی چــه انــدازه دلتنگم
و چـه اندازه عــاشـقـانـه، بـــه دور از هـوس، صـادقــانه، تــو رو دوستت دارم

 





در سرزمین من کسی بوسه ی فرانسوی بلد نیست . . .

اینجا مثل المان پل عشق ندارد . . .

از گل رز هلندی هم خبری نیس . . .

اینجا عشق یعنی اینکه به خاطر چشمهای دور و برت . . .معشوقت را فقط از پشت گوشی بوسیده باشی .




سخت است ببازی تمام  احساس پاکت را . . .

وهنوزنفهمیده باشی اصلا آن لعنتی دوستت داشت یا نه؟؟؟



+



پاره تنم ب تن دیگری رفتی؟


عادتم را که میدانی چندشم میشود


لباسی ک برتن دیگری بوده بپوشم





دل است دیگر

هوایت ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ

ﺩﻝ ﺍﺳﺖ دیگر

و ﯾﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ !

 


ازبوسه های قلابی تلفنی خسه شدم

ازبغل های محکم اس ام اسی

 از عشق بازی های داغ چت

 از همه خسته ام

 تو کنارم باش

 هوای تنت کافیست....




 

عشق من  . . .

از نبودنت دلگیر نیستم . . .

از اینکه روزی بودی دلگیرم . . .




من زندگی رادرعشق،عشق رادرقلب، قلب رابه خاطراینکه خانه توست دوست دارم،من اندوه رادراشک،اشک رادرچشم،چشم رابخاطردیدن تودوست دارم،من عشق رادرسکوت،سکوت رادرتنهایی،تنهایی رابخاطرتپیدن قلبم، قلبم رابرای تو،وتوراهمچون قلبم دوست دارم..

عکس های عاشقانه جدید و فانتزی رمانتیک + متن های عاشقانه احساسی







http://www.boyetorbat.com/wp-content/uploads/2015/11/12256641_721555411308083_1270835696_n.jpg



 

درد من من تنهاییم نیست!

این است که هر روز از خودم میپرسم...

خودش مگر مرا انتخاب نکرددد....


 

به سلامتی همه اونایی که
اونقدر دلشون گرفته که خواب به چشماشون نمیاد !
.
اونا که با اینکه میدونن طرفشون راحت راحت خوابیده ،
بازم هر چند دقیقه زیر چشمی موبایلشونو نگا میکنن،
که شاید یه اس ام اس روشنش کنه !!!

به سلامتیه خودت رفیق



جدیدترین عکس های عاشقانه و رمانتیک سری سوم

میدانی رفیق .  . .

 

حــــواست بـہ دلتــ باشد . . .

آن را هـــر جایــــے نگــذار!

ایــن روزهــــــا دل را میــدزدند . . .

بــعد ڪہ بہ دردشـــان نـخــورد جـای صـــندوق پـستـــ آنــــرا در سطل آشـــــغال مے اندازند !

و من خوبــ مـیـــــدانم دلی که اَلمثنی شد! دیــگر دِل نمـیشود !

 


عکس های عاشقانه جدید و فانتزی رمانتیک + متن های عاشقانه احساسی


 

عشق من . . .

 

اگــــــــر مـــی بــیــنــــی هــنـــــــوز تــنــهــــــام ...

بـــــــﮧ خــــــاطـــــــــر عــشـــــق تــــــو نــیــســـت !!

مــن فــقـــــــط مـــــی تــــــرســـــــم ؛

مــــی تـــــــرســـــــم هـــمـــــه مــثـــــل تــــــو بـــــاشــــــنـد لعنتی. . . !!




آدم ها لالت می کنند...

بعد هی می پرسند...

چرا حرف نمی زنی؟؟!

این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاست...!



==============================


وقتی زیادی دوسش داری..

حسود میشی...

حساس میشی...

چشم دیدن نگاهای بقیه رو نسبت بهش نداری...

چشم نداری ببینی به غیر از تو با بقیه هم حرف میزنه....

اینا همه از دوست داشتن زیاده اما ...

اون فکر میکنه دیوونه شدیو الکی بهش گیر میدی...



 

==============================================



 

عشق من . . .

وقتی می گویم سراغم نیا,

نه این که فراموشت کرده ام . . . !

یا دیگر دوستت ندارم !

نه..

من فقط فهمیده ام;

وقتی دلت با من نیست . . .

 

بودنت مشکلی را حل نمی کند

 

تنها دلتنگ ترم می کند.

 


 

میدانی رفیق

حمقانه تر از دوست داشتن های یک نفرِه

تنهایی های دو نفره است....

 


 

عشق یعنی

به سادگی دست کسی را می گیری

و به سختی هرگز رهایش نمی کنی...





حسم کن عزیزم



 

خیلی وقته یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش

3-2 ماه بیشتر زنده نیست

یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی 2 خط موازی

که هیچگاه به هم نمی رسند

یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست

و یاد گرفتم هر چه عاشق تری ، تنهاتری!





اینقدرمرا از رفتنت نترسان

 

قرارنیست تا ابد باهم بمانیم

 

روزی هـــــــمه رفتــــنـــــی اند

 

ماندن به پای کسی معرفت میخواهد نه بهانه

 

بلند میگویم:رفتی به درک؛لیاقت ماندن نداشتی

 


عشق من . . .

 

بــرگـرد

 

 

نـه اینکــهבلم برایــت تـــنـگ شـבه باشـב

 

 

نــــه (!)

 

 

خنـجــرت جـا مـانـבه است؛

 

 

نمــے گـذارב تکیــه بـבهــم ...


عاشقانه ترین وب ایران در مشهد |||www.irlove.ir ||| عاشقانه ایرانی ||| پاتوق عاشقان ایران زمین



 

هیچ گـاه فکــر نمی کـردم فاصـله بینمــان آنقــدر زیـاد شـود کـه …

تـو بی خـــیـال زنـدگی کنــی …

و مــن با خیــالـت ،

بـی خیــال زندگــی شــوم !!!



عاشقانه ترین وب ایران در مشهد |||www.irlove.ir ||| عاشقانه ایرانی ||| پاتوق عاشقان ایران زمین



 

دوستت دارم هایم بوی تکرار گرفته اند و طعم ماندگی …

منی که لحظه لحظه زندگیم با تو عاشقی کردم …

وتمام عشقم را دروجودت رها …

میخواهم کمی نباشم .

 

عاشقانه ترین وب ایران در مشهد |||www.irlove.ir ||| عاشقانه ایرانی ||| پاتوق عاشقان ایران زمین

 


عشق من . . .

حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد …

دلخوری هـــــــایمـــــــان …

دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان …

و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن …

تنها به من بگو …

با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد …

کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟

عاشقانه ترین وب ایران در مشهد |||www.irlove.ir ||| عاشقانه ایرانی ||| پاتوق عاشقان ایران زمین

 




آهویم رفت . . .

بگذار برود . . .

حسابش بماند با گرگ های بی احساس


عاشقانه ترین وب ایران در مشهد |||www.irlove.ir ||| عاشقانه ایرانی ||| پاتوق عاشقان ایران زمین

 




میدانی رفیق . . .

گاهی دلم میخاد یکی ازم اجازه بخواد  که بیاد توی تنهاییم و من اجازه ندم !

و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد و آروم بغلم کنه و بگه :

مگه من مردم که تو تنها بمونی . . .






گروه بزرگ  شبهای روشن   09016461973

shabhayroshan.blog.ir


عشق من . . .

ﺑـــﻬــــﺎﻧﻪ ﻧﯿــــﺎور!


رﻓﺘﻨﺖ ﺑﺮای ﺑﻮدن ﺑﺎ دﯾﮕــــﺮی ﺑﻮد...


ﻧﻪ ﺗﻘﺪﯾﺮ را ﮔﺮدن ﺑﺰن و ﻧﻪ ﺑﺎدﺳﺘﻬﺎی 


روزﮔﺎر ﮐﺎری داﺷﺘﻪ ﺑﺎش...


ﻣﺴﺌﻠﻪ دﺳﺖ ﺗـــــﻮ ﺑﻮد ﮐﻪ در دﺳﺘﻬﺎی دﯾﮕﺮی ﺟﺎ ﺧــــﻮش ﮐﺮدﻩ ﺑﻮد...


ﺑﯿــﺨــﯿــــﺎﻟﺖ ﻣﯿﺸــــﻮم!ﺑـــﺮو...!


ﺑﻪ ﺑﺎران ﺑﯽ اﻣﺎن ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﻢ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ:


"ﻣﻦ اﮔﺮ ﻣـــــــﻦ ﺑﺎﺷﻢ اﺷــــﮑﯽ ﺑﺮای 


ﮐـــســـی که ﻣﺮا "ﻣــــﻔـــﺖ ﻓﺮوﺧﺖ" ﻧﻤـﯿﺮﯾﺰم... "

تصویر متحرک زیباسازی وبتصویر متحرک زیباسازی وب


چه کسی میگوید گرانی شده است . . .
دوره ی ارزاتیست . . .
دل ربودن ارزان . . .دل شکستن ارزان . . .
دوستی ها ارزان . . .دشمنی ها ارزان . . .شرافتها ارزان . . .
تن عریان ارزان . . .
آبرو قیمت یک تکه ی نان . . .
دروغ از همه چی ارزانتر . .
قیمته عشق چقدر کم شده . . .کمتر از قیمت آب روان . . .
و چه تخفیف بزرگی خورده قیمته هر انسان . . .
تصویر متحرک زیباسازی وبتصویر متحرک زیباسازی وب


 

من از این انتخاباتی که میگویند سر در نمی آورم . . .

انتخاب من تو بودی که نیستی لعنتی . . .


 

عشق من . . .

ایرادی ندارد . . .

این شبها که من دوری تو را آه میکشم . . .

تو در آغوش دیگری نفس عمیق بکش تا دیوانه ترش کنی. . . .



سلامتیه مخاطب خاصت . . .


همون که اومده تو زندگیت و . . .

آیندت و احساست و گند زده رفته . . .

ولی باز هم به یادشی ! . .


 
میدانی رفیق . . .

هیچ خیانتى هم نمیتونه باعث تنفر از کسى

که واقعا دوستش دارى بشه....

فقط شروع یه تلقینه....

تلقین اینکه دیگه دوسش ندارى....


تلقین....

تصویر متحرک زیباسازی وبتصویر متحرک زیباسازی وب

 

آدم ها لالت می کنند...

بعد هی می پرسند...

چرا حرف نمی زنی؟؟!

این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاست...!



عشق من . . .

وقتی می گویم سراغم نیا,

نه این که فراموشت کرده ام . . . !

یا دیگر دوستت ندارم !

نه..

من فقط فهمیده ام;

وقتی دلت با من نیست . . .

 

بودنت مشکلی را حل نمی کند

 

تنها دلتنگ ترم می کند.



تصویر متحرک زیباسازی وبتصویر متحرک زیباسازی وب

عشق من . . .

شــاید روزی ...


دوبــاره در گذر زمان به یـکــدیـگــر بـرسیــم !


آنـــــروز ...


من اشـتبــاه گذشتـه را تـکــرار نخواهم کـرد !


تــــو را از دسـت می دهم ،


اما ...


غرورم را نه ...


تصویر متحرک زیباسازی وبتصویر متحرک زیباسازی وب


عشقه من . . .

 از تو دلگیر نیستم . . .

از دلم دلگیرم که بی وفاییهایت را صبورانه تحمل میکند . . .


تصویر متحرک زیباسازی وبتصویر متحرک زیباسازی وب

 

عاشق روزهایی هستم که مهربان میشوی  . . . .

حتی اگر نفهمم که چرا . . .

تصویر متحرک زیباسازی وبتصویر متحرک زیباسازی وب


عشق من . . .

سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من …

بر تن کن دروغ هایی را که بافتی …



 

خیال کردی وقتی به همراه دیگری از کنارم می گذری ، دنیا به آخر می رسد …

نه لعنتی . .

دنیایت من بودم که به آخر رسیدم و تو اکنون هـــــیــــــچ نیستی !



هیچ گـاه فکــر نمی کـردم فاصـله بینمــان آنقــدر زیـاد شـود کـه …

تـو بی خـــیـال زنـدگی کنــی …

و مــن با خیــالـت ،

بـی خیــال زندگــی شــوم !!!

 



دوستت دارم هایم بوی تکرار گرفته اند و طعم ماندگی …

منی که لحظه لحظه زندگیم با تو عاشقی کردم …

وتمام عشقم را دروجودت رها …

میخواهم کمی نباشم .


 

عشق من . . .

حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد …

دلخوری هـــــــایمـــــــان …

دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان …

و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن …

تنها به من بگو …

با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد …

کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟



سرت را …

تکیه به دیوار نــده عشقه من …

به غیرت …

شانه هایم برمی خورد …



میدانی رفیق

به تنهایی ات افتخار کن . . .

که تنهایی زار بار بهتر از گدایی محبت است . . .

 




میدانی رفیق . . .

اینروزها ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ ﺗﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺳﻼﻣﯽ ﺭﺍ ﺑﺪﻫﯽ؛


ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻨﺖ ﺗﯿﺰ ﻣﯿﺸﻮﺩ ..


ﺍﯾﺮﺍﻥِ ﺍﻣﺮﻭﺯِ ﻣﻦ, ﮔﺮﺑﻪ ﻧﯿﺴﺖ؛ ﮔﺮﮒ ﺍﺳت...




باید عاشق باشی تا بفهمی!

نگاه سرد یعنی چی!

دست سرد یعنی چی!

حرف سردیعنی چی!

درمقابل دوستت دارم گفتنت

سکوت سرد یعنی چی!

باید عاشق باشی تا بفهمی گرمای نگاه وحرف ودستت

وقتی به سرمای نگاه او برخورد میکند چگونه قلبت را اتش میزند




عشقه من  با این که رفته ای اما. . . خیالت راحت …
این آدمها ، این لبخند ها
هیچ کس و هیچ کدام…
وفاداری ام به “تو” را سست نمی کند..!




ارامش وجود من بودن در اغوش دخترانه ات است عشقه من . . .
بگذار حسودان هر چه میخواهند بگویند . . .
بی تو و عشق تو تمام دنیا جهنمه




میدانی رفیق . . .

تهنهایی هزار بار ترجیح دارد به هم آغوشی با تن هایی که روحشان با دیگریست . . .

دلم اغوشی میخاهد که عاشق باشد . . .محکم باشد . . .اغوشی میخاهم که گرم باشد . . .



در مردها حسی هست که اسمشو میذارن

 "ﻏﯿﺮﺕ"

ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺲ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﻣﯿﮕﻦ

"ﺣﺴﺎﺩﺕ"

ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﻪ ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕﻢ


"ﻋﺸﻖ"

.ﺗﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺒﺎﺷﯽ :ﻧﻪ ﻏﯿﺮﺗﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﻧﻪﺣﺴﻮﺩ!!!





هر کسی برای خودش خیابانی دارد…
کوچه ای…
کافی شاپی..
و شاید عطری…
که بعد از سالها… خاطراتش گلویش را چنگ میزند




میدانی رفیق . . .

وقتی دختری را فریب دادی . .

قبل از اینکه به دوستات بگی چقد احمق بود. . .

زیر لب به خودت بگو من چقد آشغالم . . .





چگونه استـــ حال من…
با غمـــ ها می سازمــــ…
باکنایه ها می سوزمــــــــــ…
به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ…
لبخندی تـــلخـــــــ….
خــــــــــداونــــــــــــــــــــدا…
می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ…
از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی
فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر
فقط یک قبـــــــــــــــر…
در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ می خــــــــــــواهمـــــــــ
خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ…



 

شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط……..
اگر میفهمیدی…..
حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
نــــوشته نشده اند!!






“کنج گلویم قبرستانی است پرازاحساسهایی که زنده بگورشده اند،

به نام بغض….”

عشق گم شده من..

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند،وآدمهائی که هرگز

تکرارنمی شوند….

وتو آنگونه ای…

فقط همین…


متن عاشقانه غمگین احساسی خاص متن عاشقانه کوتاه



سلام دوستان  گلم  خوبین خوشحالم که عمری باقی موند تا همچنان کنار شما باشم 
 امیدوارم از دلنوشته هام خوشتون بیاد  

اگه مایل بودید درگروه بزرگ شبهای روشن عضو باشید لطفا با این شماره
09016461973

در زمینه ی واتس آپ






  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی