شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

چقدشبیه عشق منی... شبهای روشن

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

گروه   بزرگ  شبهای روشن..


واتس آپ    09016461973


به ابوالسعیدابوالخیر گفتن: فلانی شاهکارمیکند قادراست پروازکندگفت:این که چیزی نیست مگس هم میپرد.گفتندفلانی راچه میگویی که قادراست روی اب راه برود.گفت:این که چیزی نیست تک های چوب هم این کاررامیکند.گفتندپس ازنظرتوشاهکارچیست؟گفت:این که درمیان مردم زندگی کنی ولی هیچگاه به کسی دروغ نگویی کلک نزنی وسو استفاده نکنی....

قابل توجه بعضی راست گویان دروغگو


بزرگترین اشتباهم این بود که التماست کردم بمانى…

نمى ارزیدى !!!

دیر فهمیدم..!



هنوز هســـت!

عشق واقعی را میگویم…

خیانت هست،دروغ هست، بازی با دل هم هست،

درست…!

ولی یه جایی گوشه ی پاک دلِ بعضیا،

به دور از گناه ها و بدی ها ..

هنوز هم هســت عشق واقعی


به کوه گفتم عشق چیست ؟ لرزید
 
به ابر گفتم عشق چیست؟ بارید
 
به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید
 
به گل گفتم عشق چیست؟ پرپر شد
 
.
 
.
 
و به انسان گفتم عشق چیست؟
 
اشک از دیدگانش جاری شد و گفت:
 
دیوانگیست!!

 

تکیه گاهم باش!
 
میخواهم سنگینی نگاه این مردم حسود شهر را
 
توهم حس کنی
 
این مردم نمیتوانند ببینند
 
دستهایمان تا این اندازه به هم می ایند!



فروغ فرحزاد

ای شب از رویای تو رنگین شده
سینه از عطر تو ام سنگین شده
ای به روی چشم من گسترده خویش
شادی‌ام بخشیده از اندوه بیش


من کیم؟ کسی میدونه؟ من همون دیوونه ایم که هیچ وقت عوض نمیشه. همونی که همه باهاش خوشحالن اماکسی باهاش نمی مونه. همونی که هق هق همه روبه جون دل گوش میده اماخودش بغضاش روزیربالش میترکونه. همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه اماهمه ناراحتش میکنن. همونی که تکیه گاه خوبیه اماواسش تکیه گاهی نیست. همونی که کلی حرف داره اماهمیشه ساکته. اره

من همونم.



عاشق یکی شدم که نباید میشدم ....
 
یکی که بالا برم 
پایین بیام....
مال من نمیشه
خدا نخواسته ک بشه...
عاشق کسی شدم که 
شاید باهاش زیره بارون قدم نزدم ...
واسم شعرای عاشقونه نخونده ...
بهم نگفته تو دنیای منی 
بدون تـــو میمیــرم ...
مثل فیلما داد نزده ...
دیوونه من عاشقتم ...
ولی خوب تونست بدون 
همه این چیزا عاشقم کنه .
 
عاشق یکی شدم که دیگه
باید با رویاش بسازم ...
این بار از سرنوشت گله ندارم ..
تقصیره اون که نیست ...
من اشتباهی عاشق شدم ...
عاشـق کسـی شـدم که 
میدونم اونم شاید به فکرم باشه ...
ولی فـکر که چیزی نیسـت 
مهم دله که نخواستم؛ دیگه با من باشه ... 
عاشق یکـی شـدم که الان 
دلم بد هواشـــــو کرده ...
اینجاس که باور دارم *آشق* باید با "آ" باکلاه 
نوشته بشه چون همیشه سرش کلاه میره ...
ولی باهمه این حرفا من بازم؛ شکستمو ایستادم... 
چون میگذرد غمی نیست ...
خیلی سخته از میان تمام ادما که آرزو شونی 
دلتنگ کسی باشی که هیچوقت سهم تو نمیشه...


اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک, تصاویر رمانتیک, تصاویر عاشقانه و رمانتیک, جملات زیبای عاشقانه و رمانتیک, دختر و پسر رمانتیک, دختر و پسر عاشقان�


 هوای تو
پنچره را باز کن بانـــــــــو
هوا پر از من و توست
من و تو که بدون هیچ ترسی راه میریم
حالا بگذار همه ما را ببینند
من این هوا را تنها با تو دوســـــت دارم
بی تو
هیچ چیز این دنیا را جدی نمیگیرم...!!!


                   "سیدعلی ضیا"

------------------------------------------------------------

 دلتنگــــــــــی
هنوز حرفهایم را لاک میگیرم
هنوز هم غلط املایی دارم
هنوز دلتنگ میشوم برای نبودنت
بودنت هیچ وقت عادی نشد
چطور به نبودنت عادت کنم؟

                          "سید علی ضیا"

 

---------------------------------------------------------------


داشتم زندگیمو میکردم

اومدی حالمو عوض کردی

این همه راه و اومدی که بری

که خرابم کنی و برگردی؟

همه چیز خوب بود قبل از تو عشــــــــق با من غریبگی میکرد

یه نفر داشت با خودش

تنها زیر این سقف زندگــــــــــــی میکرد

"سید علی ضیا"

 

/امیدوارم خوشتون بیاد/


حکایتــــــ مـــــــــن  حکایتــ کسی است که

عاشقـــــــ‌   دریا بود ولیـــــ قایقـــــ   نداشت

دلباختهـــــــــــ   سفر بود ولیـــــــــ  همسفـــــــر   نداشت   

حکایتــــــــــــ   کسی بود که 

زجــــــــــ ر   کشیــــــد  ولیــــــــ  ضجه نزد

گریهـــــــــــــــ  کرد ولیــــــــــــ  اشک    نریخت

حکایتـــــــــــــ  من ،  حکایتــــــــــــ  کسی بود که

پـــــــــــ ر  از فریـــــــــ اد بود   اما سکوتـــــــ  کرد تا همه  صداهــــــــــــــا  را بشنــــــــــ ود

 


برایِ تــــو می نویسم
می رومـــ
و پشتـــــ خواهمـــ کــرد
به تمـــامیِ تپشــهایِ این دقایــــق
دل خواهمــ کَنـد 
بی تـــــو خواهمــ زیـستـــــ
گوش خواهــمــ سپـرد
 فریــاد خواهمــ شد
مهربان نخواهمــ بـود
دل نخواهمــ سپرد
 آرامـــــتر که شدمــ
بــــــی تــــــو خواهمــ مــــــرد ... ♥ 


کاش یکی پیدا میشد که وقتی

دید گلوت ابر داره و چشات بارون

جای اینکه بپرسه:چته؟چی شده؟

بغلت کنه و بگه گریه کن





خدایا....

این دلتنگیهای ما را هیچ بارانی ارام نمیکند...

فکری کن...

اشک ها طعنه میزنند باران رحمتت را...



به چی میخندی تـــــــــو؟
به مفهوم غم انگیز جدایــــــــــی؟
به چه چیـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــز؟
به شکست دل من یا پیروزی خودت؟
به چه میخنـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــدی؟
به نگام که چه مستانه تو را باور کــــــــــــــــــــــــ ـــــــــرد ؟
یا به افسونگری حرفهات که منو سوخت و خاکستر کــــــــــــــــــــــرد ؟
به دل سادهی من میخندی که دیگه تا ابد هم به فکر خودش نیســــــــــــــــــــت ؟
خنده داره بخنــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــد …


دیدیم نمیشود درزمین عاشق شدبه اسمان پروازکردیم

وقتی برگشتیم مارادرقفس انداختند

نتوانستیم ثابت کنیم پرنده نیستیم

ماتنها

عاشق شده بودیم




من برعکس خیلی ها:

رفــــــتارم تـــــــک نیــــــس... ✘

↙ امثالــــــم کـــــــم نــــــیس.  ..

 فــــــازم غــــــم نیــــــس... ✘

صِـــــــدام بَم نــــــیس... 

↙ کمـــــــرم خــــــــَم نـــــــیس...

 حرفــــــام ســَـــــم نیــــــس...

چشـــــمام نـــــــَم نــــــیس... 

↙ مـــــــن خـــــاص نیســــــــتم...

آس و پــــــاس نیســــــــتم...

دنبــــــال مخاطـــــــب خاص نیســــــــتم... 

 ↙ عاشـــــِق یاس نیســـــــتم...

 برای هیچکــــــــس لاستیـــــــــک زاپاس نیستـــــــَم... 

من عقـــــــــده ای و بی احسْْــاس نیســـــــــــتم

 بازم بگممممم؟؟؟؟؟ 

↙ آقا من برعکـــــــــسه خیلـــــــــــی ها،☜ یــــــــه آدم عادی و معمـــــــــــولی ام...

دوس دارم خودم باشم... 

 ↙ خوشم نــــــــمیاد از اونایــے که خودشـــــونو بــــــالاتر وبهتــــــــــر از بقیــــــه میبیــــــنن... 

ســــــاده باش...

خـــــــــودت باش...

 همیـــــــــــن...☞

به این میگن مرد...

اون مردایـــــــی که با یـــه نــــه گفتنشون
میفهمـــــی که دیگــــه نبایــــــد اصـــــرار کنــی
اونــــی که قبل از مهمونــــــی بایــــد لباستـــــو
نشـــــون بــــــدی تا تاییـــــدش کنــــــه
اونـــی که وقتی بهتــــ اخـــــــم میکنه
باید شالتــــــــو بکشـــــی جلــــــــو
اونـــــی که وقتــــــی میخــــــــوای از پیشش بــــری
دست میکشه رو لبتـــــ و میگـــــــــه
کمـــــــرنگ کــــــن اون رژتـــــــو
اونــــــــــی که وقتــــــــی تــوی یه جمعید از بغلتــــ تکـــــــون نمیخــــوره
اونـــــی که تـــــوی سرمــــــــا یـــــــخ میـــــــزنــــــــه 
ولی وایمیسه ســـــــر کوچــــه تا تـــــو بــــری توی خونـــــــــه
اونـــی که اگه بخوای اشتباه کنـــی پیش خـــــودت میگــــــی
اگه بفهمـــــــــه میکشتم
اونی که خنــــــــده و شیطونیــــــــــاش فقط و فقط مــــــــــال خــــــــــودتــــــــه
و اخمش مــــــال بقیــــــــــــه
به این میگــــــــن 
مــــــــــــــــــــــــــرد




 

قشنگترین اشتباه زندگیم عاشق شدنم بود!!

.

.

.

به سلامتی کسی که یه روز بمیرم میاد سر خاکم اما نمیتونم جلو پاش پاشم
اما خیالم راحته خاک زیر پاشم..










  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی