شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

حرف های دلتنگی من.. شبهای روشن

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ب.ظ

بیایید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم

سنگ قبر احساس ندارد...


سلام دوستان گل به وبلاگ من به دنیای تنهایی و حرف های دلم خوش اومدین .
اگر خواستار تبادل لینک بودین به من اطلاع بدین تا لینکتون کنم 
نظر یادتون نره چون این نظرات زیباتون به من امید میده که وبلاگم رو آپ کنم

گروه بزرگ شبهای روشن جهت عضویت واتس اپ
کلمه ی عضو را به این شماره ارسال کنید    
    09016461973

 

♥✿ღஜحرف های دلتنگــــــــــــی من♥ღஜ♣


یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه
بدی هاش یادت میره
نامردیش یادت میره
بی محبتی و رفتار سرد و تلخش یادت میره
وقتی با بی رحمی تنهات گذاشت یادت میره
فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه

 قلبم


 

اگر ماه بودم به هرجا که بودم

سراغ تورا از خدا می گرفتم

وگرسنگ بودم به هرجا که بودی

سر رهگذار تو جا می گرفتم

اگر ماه بودی به صد ناز شاید

شبی بر لب بام من می نشستی

وگر سنگ بودی به هرجا که بودم

مرا می شکستی

                    مرا میشکستی...


  


خدایا

از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار.

نگاهی ،

یادی ،

تصویری ،

خاطره ای

 برای هنگامی که فراموش خواهیم کرد

روزی چقدر عاشق بودیم

 

 


هرگز برای تنهایی ام گریه نکردم..

بخاطر گریه کردم که چرا بی دلیل تنهایم گذاشت..





تو این شلوغی شهر تو این شلوغی دور اطرافم 
،شلوغی خیابونا و ادما تنهای تنهام درد اینه


تنهایی برام عار نیست 
من خداحافظی کردم با آغوشهای بی در و پیکری که 
همه به وقت بی کسی به رویم باز میکنند



شیشه نازک احساس مرا دست نزن ،چندشم میشود از لک انگشت دروغ... 
آنکه میگفت که احساس مرا میفهمد... 
کو کجا رفت؟که احساس مرا خوب فروخت...

♥✿ღஜحرف های دلتنگــــــــــــی من ♥ღஜ♣


خدای من خدایست که اگر سرش فریاد بکشم :

به جای دست رد به سینه ام ، نوازشم می کند و می گوید :

من که میدانم جز من کسی را نداری ...!




برای بودن,


  گاهی لازم است که نباشی!


  شاید نبودنت, بودنت را به خاطر آورد...


  اما دور نباش....


  دوری همیشه دلتنگی نمی آورد....


  فراموشی همان نزدیکیهاست !


♥✿ღஜحرف های دلتنگــــــــــــی من ♥ღஜ♣


چشمانت را که پنهان می کنی...
آسمانم را میدزدی...و رویاهایم را...

دیوانه...آسمانم را پس بده!
من رویاهایم آبی است...نه روزگارم...!

♥✿ღஜحرف های دلتنگــــــــــــی من ♥ღஜ♣

من به هر تحقیری که شدم،
باصدای بلند خندیدم!نام مراگذاشتند"باجنبه"!
بی آنکه بدانند،
خندیدم تاکسی صدای شکسته شدن
قلبم رانشنود.......!!

چقدر زیباست باعشقت قهرکنی وبهش دروغ بگی:
دیگه نمیخوامت. ازت بدم میاد .ازت خسته شدم...
وازش بشنوی غلط کردی چه بخوای وچه نخوای مال منی

اینکه اسمش -زندگیست- مرا کشت......!

حیران مانده ام آنکه نامش -مرگ- است بامن چه میکند؟....4




خدایا... کودکیم را از من گرفتی جوانی دادی عقلم را گرفتی به من عشق دادی عشقم را گرفتی
 به من تنهایی دادی خنده هایم را گرفتی به من غم دادی آرزوهایم را گرفتی حسرت دادی خدایا برگرد...
 من هنوز نفس میکشم  یادت رفت نفسم را بگیری...

♥✿ღஜحرف های دلتنگــــــــــــی من ♥ღஜ♣


من از دلتنگی هام برای کسی مینویسم 

که حتی یکبار ....

که حتی یکبار ....

دلش برام تنگ نشد 

میدونی؟؟؟؟


هیچ کس تا به حال دو مرتبه در عمرش عاشق نشده، 

عشق دوم ، عشق سوم ، اینها بی معنی است . 

فقط رفت و امد است . افت و خیز است . معاشرت می کنند و اسمش را می گذارند عشق


بدجوری دلم گرفته بود ...تو نت دنبال غزل دلتنگی بودم ....جالبه اولین گزینه ای که تو گوگل بهش برخوردم ..وب خودم بود...راس میگن کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من.....

خدایا هوای دلهای شکسته رو داشته باش....

فداتون  نظر یادتون نره....

















  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۱)

خیلی عالییییییییییه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی