شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

گریه کنم یا نکنم...شبهای روشن

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ


 

گروه بزرگ شبهای روشن  برای عضویت واتس آپ کلمه ی

عضو را به این شماره ارسال کن 09016461973




گریه کنم یا نکنم

    حرف بزنم یا نزنم

من از هوای عشق تو ، دل بکنم یا نکنم

با این سوال بی‌ جواب ، پناه به آینه می برم

خیره به تصویر خودم ، می پرسم از کی‌ بگذرم

 

یه سوی این قصه تویی‌

یه سوی این قصه منم

بسته به هم وجود ما

تو بشکنی ، من می شکنم

گریه کنم یا نکنم

حرف بزنم یا نزنم

من از هوای عشق تو ، دل بکنم یا نکنم

گریه کنم یا نکنم

حرف بزنم یا نزنم

من از هوای عشق تو ، دل بکنم یا نکنم

نه از تو می ‌شه دل برید

نه با تو می ‌شه دل سپرد

نه عاشق تو می ‌شه موند

نه فارغ از تو می ‌شه موند

هجوم بن بست رو ببین ، هم پشت سر ، هم رو به رو

راه سفر با تو کجاست

من از تو می پرسم بگو

بن بست این عشق رو ببین ، هم پشت سر ، هم رو به رو

راه سفر با تو کجاست

من از تو می پرسم بگو

گریه کنم یا نکنم

حرف بزنم یا نزنم

من از هوای عشق تو ، دل بکنم یا نکنم

تو بال بسته ی منی‌

من ، ترس پرواز تو ام

برای آزادی عشق از این قفس من چه کنم

گریه کنم یا نکنم

حرف بزنم یا نزنم

من از هوای عشق تو ، دل بکنم یا نکنم  

چشمگیرچشمگیرچشمگیر


ﺑﭽــــــــــــــــــﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﺯ ﺑﺲ ﻣﻐــــــــــــــــــﺮﻭﺭ ﺑﻮﺩﻡ
ﻫﺮﻭﻗــــــــــــــــــﺖ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ
ﻣﯿﺮﻓﺖ ﺟــــــــــــــــــﺎﯾﯽ ﻭﻣــــــــــــــــــﻨﻮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ
ﻧﻤﯿﺒﺮﺩ , ﻣﺚ ﺑﻘــــــــــــــــــﯿﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ
ﭘﺸﺘﺶ ﮔــــﺮﯾﻪ ﻭ ﺍﻟﺘـــــــﻤﺎﺱ ﻧﻤﯿکـــــــــــــﺮﺩﻡ
ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻣﺤﻀــــــــــــــــــﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻓﺖ ﻣﯿــــــــــــــــــﺘﺮﮐﯿﺪﻡ ﺍﺯ
ﮔﺮﯾﻪ. . .
ﺑﺰﺭﮔــــــــــــــــــﺘﺮ ﮐﻪ ﺷﺪﻡ ﺭﻓﺘﻨﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻡ ,
ﭼﯿــــــــــــــــــﺰﺍﯼ
ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻡ ﺍﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﺑــــــــــــــــــﺮﺍ ﺩﺍﺷﺘﻨﺸﻮﻥ
ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻧــــــــــــــــــﮑﺮﺩﻡ . . .
ﻭﻟــــــــــــــــــﯽ ﺷﺒﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﻐﺾ
ﮐﺮﺩﻣﻮ ﻭ ﺣﺴــــــــــــــــــﺮﺕ ﺧــــــﻮﺭﺩﻡ . . .
ﻫــــــــــــــــــﻨﻮﺯﻡ ﻫﻤﻮﻧﻢ

ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺷــــــــــــــــــﺘﻦ ﻭ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ
ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ
ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ
ﻓﻘﻂ ﺑــــــــــــــــــﯽ صدا میشکنم !!!!



آهـــای مَــــردُم....!!!

عــــآشِــقــــ >عشق< نشویـــــد...

به اندازه همه تان عـــآشــــقی کردم

برایش

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com


ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﻔﺘﻢ :
       
  ﺗﻮ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴــﺘﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﻣﯿﺮﻩ ..

              ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﺑﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ؟
     
                      ﺧﺪﺍ ﮔﻔﺖ :
 
         ﺍﻭﻥ ﺟﻮﺭ ﮐﻪ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﻋﺎﺷــــــﻘﺘﻢ ...

               ﻣﻨـــــــــﻢ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﺷﺪ !!!





چقدرسخت است
 
که لبریز باشی از گفتن...

ولی.....

در هـیــچ ســـویـتـــ مـحــرمـے نبـــاشــد ...


رفیق....


به دستام فندکی ، کبریتی بده تا برای هضم عشقم …

سیــگاری ، دلــی ، جانــی ، خاطــره ای را بســـوزانم…!

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com


                                         
                    گریــــــــــــــه           حــــــــــــرف
              کنم یا نکـــــــــــــــــــنم  بزنـــم یا نزنـــــــــــــــــــم
          
من از هوای عشــــــــــق تو ، دل بکـــنم یا نکـــــــــــــــــــنم
          با این ســـوال بی‌ جواب ، پـــــــــــناه به آیــــــــنه می بـــــــرم
          خــــیره به تصویر خــــــودم ، می پرســـــــم از کی‌ بگـــــــذرم
           یک سوی این قصــــه تویی‌، یک ســوی این قصــــــــه مـــنم
               بســــته به هم وجود ما تو بشکــــنی ، من می شکــــــنم
                  نه از تو می ‌شه دل برید،نه با تو مـی ‌شه دل سپرد
                     نــه عاشـــــق تو می ‌شــــــــه مــــــــــــــــاند
                         نه فارغ از تو می ‌شه مــــــــــــــــاند
                            گــریه کــنم یا نکــــــــــــــنم
                                حرف بزنم یا نــــــزنم
                                   خدایا همیــــــشه
                                      تورا مــــی
                                         خوام
                                            


چشمگیرچشمگیرچشمگیر

من سکوتی کرده ام دربزم جداییت...

بی تو ...بی خاطراتت... 

بادودسیگار...باقلبی شکسته..

باآرامش پراز سردی...

شبانه روز به این امیدم که تو نیزبه این دردمن

دچارشوی...

توباعشقت باش من باسیگار....

لعنت برتو ونام ونشانت...


تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com


تو چه میدانی ...

از شب هایی که دنیا دور سرم می چرخید...

اما من با تمام قدرت ، به دور تو می چرخیدم؟!

تو چه می دانی ...

از روزهایی که بغض های دنیا برای من می ترکیدند...

ومن ، بی توجه ،با همه وجود ،برای تو می خندیدم...؟!

تو چه می دانی...

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

به اندازه ی........................

بی خیال.............

تو فکر کن دوستت ندارم

من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم..........؟؟؟


تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com  خنده‌هات دلیل بودن منه تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com                                تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

              تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com  واسه من همین بهانه کافیه تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

                        تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com  نمی‌خوام راس راسی عاشقم بشیتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

                                    تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com   یه دروغ عـاشــقانــه کـــافیــه  ! !تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خــــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقــــت بود
بشنواین التماسرو
ــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــ
ـــــــــــ
ـــــــ

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com


اغوش تو گناه نیست

 

من در اغوش تو امنیت را احساس کرده ام

 

 

آغوش تو گناه نیست

 

من در اغوش تو زیبایی ها را لمس کرده ام

 

که در هیچ گناهی زیبایی ملموس نیست

 

پس امانم بده

 

که تا ابد در دل این زیبایی

 

ارامش یابم


تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com


یک روز می رسد...

یک ملافه سفید پایان می دهد...

به من...

به شیطنت هایم...

به بازیگوشی هایم...

به خنده های بلندم...

روزی که همه با دیدن عکسم


بغض می کنند و می گویند:


دیوانه دلمان برای مسخره بازی هایت تنگ شده...

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com



می گویند :

 

خوش به حالت ...

 

از وقتی رفته خم به ابرو نیاوردی ...

 

نمی دانند ، بعضی دردها کمر خم می کند نه ابرو !!


تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com



انـقـضای خــاص بــودنـت بـه پـایـان رسـیـد *

دیـگـه بـه تــو فکـر نـمـیـکـنـم*

گـنـاه اســت . . . *

چـشم داشتـن بـه مال غـریـبـه ها. . . .*

به یاد بچگی هامون ...

سنگ *کاغذ*هری ی ی ....






  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی