شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

همه ی ما خاطره ایم..شبهای روشن

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ

روی لینک زیر کلیک کنید

گروه بزرگ شبهای روشن. واتس آپ 09016461973

اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید / کورش کبیر

نتیجه تصویری برای غمگینم وبلاگ زیبا

ای مــتــرســـــــــــک !



آنقدر دستهایت را باز نــــــــــــکــــــــــن کسی تو را در آغوش نمیگیرد

ایــســتــادگــی هــمــیــشــه تــنــهــایــی مــی اورد!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای خوشبخت بودن ، ،

                 به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن !

پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی..


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


 ببخش اگه دنیاتو میفروشم به یه نگاه عشقم

 ببخش اگه یکیو دارم برام خدایی میکنه

 ببخش اگه عشقمو بیشتر از جونی که تو بم دادی دوســـღــــش دارم  

 ببخش اگه بعضی وقتا سرت داد زدمو عشقمو ازت خواستم

 ببخش اگه یه موقعهایی عاشقانه میپرستمش

 ببخش اگه ارامــــــــشم خلاصه میشه تو صداش

♥♥ خدایا ♥♥

 ببخش اگه دنیاتو نمیخوام اگه دنیام نباشـــهــ

خـــــــــــــــــدایادوسش دارم



روح از جان بیرون کرده ام و اما تو

ای ستاره ی شبهای تیره و تاریکم تنهایم گذاشتی

ولی بدان که تا همیشه مرحم و محرم دلم خواهی ماند

 و جزء تو

هیچکس در کوچه پس کوچه های دلم جایی نخواهد یافت

این دل تا بی نهایت تقدیم به توست.

تقدیم به تویی که همواره یادت آرامش بخش زندگیست.


خداحافظی کن که تنها بشم
برام بسه تو قلب تو جا بشم
دیگه بسه این بغض تکراریو
بگو قبل رفتن دوسم داری تو
خودت راه برو دیگه راحت بکن
کسی نیست بفهمه خیانت بکن
تو که ماله من نیستی آخر میری
دیگه پس بهونه چرا میگیری
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت آخرین بازی رو میبره
برو فکر نکن حاله من بد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن دستم رو بشه
دلم توی تنهایی ترسو بشه
تمومش کن این بازی رو مثل من
به جز یک خداحافظ حرفی نزن
تو خواستی اسیر دو راهی بشی
دیگه وقتشه تنها راهی بشی
مسیر من و تو جدا از همه
برو تنها میشم ولی حقمه
خداحافظی کن بدون حراص
خودت میدونی عشق ما اشتباست
خداحافظی کن داره شب میشه
باید واسه ما دوری عادت بشه
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت آخرین بازی رو میبره
برو فکر نکن حاله من بد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن دستم رو بشه
دلم توی تنهایی ترسو بشه
تمومش کن این بازی رو مثل من

نتیجه تصویری برای غمگینم وبلاگ زیبا


آسوده باش دل من ،
دیگر تو را به کسی نخواهم داد.....



شـــک نـــــدارمــــ...؛ مــــــی ریـــــزد...!

مــــــی ریــــزد بر ســــرت ،

آوار حــــــرمتــــــی کــــــه دیــــــروز از مـــــــن شکــــستــــــــی...



بیا از غم شکایت کن


که من هم درد تو هستم


بیا شکوه از دل کن


که من نازک دلی خستم


..به توست خطاب من


نازنینم:


دلگیر مباش


از رفتنش


از ماندنت


از دردهایت


هزاران بار مدارا را نواختم


و بسیار گریستم..


میدانی


مراهم ببخش


نمیدانی گاه که عاشق میشوم


از خودم دلگیر میشوم


گاه اگر از تو چیزی فرای بودنت و همراهیت میخواهم


مرا ببخش


عاشق خودخواه است


خاصیتش این است


نیازمند است


دلم میخواهد چون هوایی تازه برایت باشم


بیایی نفس تازه کنی


آرامشی برگیری


دوست دارم بدانی که تا چه حد برای دلت و برای دلم


برای سکوت و دلتنگی هایش


برای تمام دردهایش


برای همه این تنهایی


.....


واژه دوستت دارم را


نواختم.





میدانی چندبار از فکر من گذشتی ؟
فقط یک بار . . . !
چون دیگر هرگز از خیالم نرفتی . . .


.
.


هیچگاه به بی تو بودن ها عادت نخواهم کرد
یا بمان
یا . . . !
یا ندارد !
فقــــط بمان


.
.


خوشا صبحی ک چون از خواب خیزم
ب آغـــــــــــوش تو از بستر گریزم


عاشــ
ـــقانه هایی برایـــ
مخاطــــب خاصـ
ــ


نه پیروزی ب منزله ی پایان راه است
و
نه شکست ب معنای نابودی
شجاعت یعنی ادامه دادن


.
.


هر کجا هستی سهم اندک خود را از خوبی ب جا بیاور
همین خوبی های کوچک هستند
ک در کنار یکدگیر بر جهان پیروز میشوند


.
.


به قلبت رجوع کن
اگر حالت خوبست
به باورهایت ایمان بیاور
اگر حالت خوب نیست
همچون خانه کلنگی
بکوب
از اول بساز
برای تغییر دیر نیست


جدید ترین عکس های عاشقانه و متن های عاشقانه 2015


ایستادن اجبار کوه بود،



رفتن سرنوشت آب



افتادن تقدیر برگ


و صبر پاداش آدمی...



پس بی هیچ چشم داشتی


حراج محبت کنیم که


همه ی ما خاطره ایم!


 ❤❤ عاشقی چقدر سخته ❤❤



  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۱)

ادم اروم میشه با خوندن مطالبتون خیلی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییه. بهترین مطالبی که 
خوندم 
پاسخ:
سپاسگزارم   دوست  عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی