شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

خستـه ام ...

مـن رسمـــاً

از جـوانـــی استعفـا میدهـم!

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


تویی که دوستت خواهم داشت

دست نوشته هایی تقدیم به تویی که دوستت خواهم داشت



اگر روزی رفیقی مهربان آمد، زتو  پرسید فلانی کو...؟؟ بگو در سنگر ناکامی و حسرت


بسی جان داد ولی تا لحظه آخر چنین می گفت :

امید من ا...بود




این روزها با کی میخندی 


وقتی توی گریه می سوزم

 

حتی با وجود این دردم


من به فکرتم هنوزم 



از عجایب عشق:


 تنها همان آغوشی آرامت


 میکند که دلت را به درد می آورد.



میدونم تکراری شدم....

میدونم بود و نبودم تو این دنیای مجازی واسه

کسی مهم نیست...

دنبال اینم نیستم طرفدار جمع کنم...

فقط خسته شدم..دل شکسته

از آدما..

از خودم...

میخوام اینجارو ببندم...

واسه همیشه...

دیگه آقای خاصی وجود نداره...ناراحت


خدایـــــــــــــــــــــا

دارم عـــــــــــذاب میکشـــــم نمیبینی؟

بســـــــــــــــــــــه دیـــــــــــــــگه بـــــــــــــــریدم

خستــــــــــــــــه شدم از این دنیـــــــــــــــای لعـــــــــــنتی

از آدمــــــــــــــــای نامـــــــــــــــــــردش خستــــــــــــــه شدم دیگه.

مگــــــــــــــــه من چه گنـــــــــــــــــاهی کردم که اینـــــــــــــــــجوری باید

تقــــــــــــاص پـــــــــــــــــــــس بدم بســـــــــــــــــــــه دیگه خدا

لعنت به همه چی لعنت ... لعنت ... لعنت ...

(در ضمن نیازی به ترحم کسی ندارم )


اعتـــــــراف می کنـــــم .......
محتـــــاج
نــــوازش دســــت هایت هستــــم...

بــاور کــن کـــه ...


دلتنگیِ تــــو بـــرای مـــن مـــرگ تــدریجی اســـت.



این روزها انگار عادت کرده ام به ناکامی در دقیقه 90

بی تو....


دیگر نمی رنجم از گل به خودی های وقت اضافه....


دنیا سوت پایان را زد......


باختم.... کاش برای تسلیت می آمدی



دیــگر از آن همه شیطــنت و شلوغی خبــری نیست

انقدر بخـــاطر ضبدرهای جلوی اسمم چوب روزگــار را خوردم


که تبـــدیل شـدم به ساکــــــــــت ترین شاگـــــرد کلاس زنـــدگی


متاسفانه انقدر که حساسیت در مورد انقراض حیووناست در مورد

انقراض انسان نیست!


چه کار به حرف مردم دارم...

 

زندگی من همین است

 

شب که می شود عاشقانه ای می نویسم...

 

خیره می شوم به عکست و با خودم فکر میکنم:

 

مگر می شود

 

تو را دوست نداشت!!!!؟؟؟؟؟




همه جــــا هستی

 

در نوشـــــــــــــــته هایم

 

در خیــــــــــــــــــــــــــــــــالم

 

در دنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایم

 

تنها جایی  که  باید باشی  و ندارمت ، کـــــــنارم است


مهم نیست که تـــو با من چه میکنی

 

بیا ببین “برای تو” من با خـــــودم چه میکنم


 کاش می شــــد " فقــ ــط " ، تو را داشته باشــــم


خدا هـــــی بپرسد : خوب ، دیگر چه ؟؟!


من بگویــــــــــم : هیچ ،

  

هـــــمین کافیــــــست






پرسه زدن در خیالت!

زیباترین نیاز من است…!

هوایم باش..

تا نفسم نگیرد…!



دﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺒﺮﻣﺘـــــ ﯾﻪ ﺟـــﺎﯼ ﺷﻠـــﻮﻍ

ﺧﯿﻠـــﯽ ﺷﻠـــﻮﻍ

ﻭﺍﯾﺴﺘـــﻢ ﺍﻭﻥ ﻭﺳــﻂ ﻧﮕﺎﺗـــــ ﮐﻨـــﻢ!

ﺑﮕـــﻢ ﺍﯾﻨـــﺎﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨـــﯽ؟

ﺑﮕـــﯽ ﺁﺭﻩ!...

ﺑﮕـــﻢ ﺗــﻮ ﻫﯿﺎﻫـــﻮﯼ ﻫــﻤﻪ ﺍﯾـــﻦ ﺁﺩﻣـــﺎ

ﺑـــﺎﺯﻡ ﻣـــﻦ ﭼﺸﻤـــﺎﻡ ﻓﻘـــﻂ ﺩﻧﺒـــﺎﻝ ﺗــﻮ ﻣﯿﮕـــﺮﺩﻩ

دﻟــــﻢ ﺑـــﺮﺍﯼ ﺗـــﻮ ﺗﻨﮕــــ ﻣﯿﺸـــﻪ

ﺻــــﺪﺍﻫﺎﺷـــﻮﻥﻭ ﻣـــﯽ ﺷﻨـــﻮﯼ؟

ﺑﮕـــﯽ ﺁﺭﻩ!

ﺑﮕـــﻢ ﺗــﻮ ﺍﻭﺝ ﻫﻤﯿـــﻦ ﺻﺪﺍﻫـــﺎ

ﺩﻟــــﻢ ﺩﻧـــﺒﺎﻝ ﺻــﺪﺍﯼ ﺗــﻮ ﻣﯿﮕـــﺮﺩﻩ...

ﺑﮕـــﻢ ﺣـــﺎﻻ ﭼﺸﻤﺎﺗــــﻮ ﺑﺒﻨـــﺪ

ﺑﮕـــﻮ ﭼـــﻪ ﺣﺴـــﯽ ﺩﺍﺭﯼ!

ﺑﮕـــﯽ ﺍﻧﮕـــﺎﺭ ﮔــــﻢ ﺷــﺪﻡ ﺑﯿـــﻦ ﯾــﻪ ﻋﺎﻟﻤـــﻪ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ

ﺑﮕـــﻢ ﺍﮔـــﻪ ﻧﺒﺎﺷـــﯽ ﮔــﻢ ﻣﯿﺸـــﻢ ﺑﯿــﻦ ﯾــﻪ ﺩﻧﯿـــﺎ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ



وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غــرورم را نمی شکنم

دلت را نمی شکنم

در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ،

این بغض لعنتی است

 

 

 

حــال ِ مــن خــوب است

امــا


عــالی می شــوم

وقــتی کــه

تــــو

با نگــرانی

 

در آغوشــم می گــیری و می گویــی :

 نــه عــزیزم ، تو خــوب نیســتی


اسراف میکنم در دوست داشتنت

خدا

اسراف کنندگان ِ عاشق را

دوست دارد…!

 

وزن دار نمے گویم

قافیہِ هم نمے گذارم

بے پرده و رک مے گویم

دلتنــــــگم

 

حوصله خواندن ندارم

حوصله نوشتن هم ندارم

این همه دلتنگی 

دیگر نه با خواندن کم می شود

نه با نوشتن

دلم تو را می خواهد

 

ﺩﺭﻗﻠــــــــــــﺐ ﮐﻮﭼﮑـم
فـﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﯾــــــــــــﯽﻣﯿﮑـنی
ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻧﺎﺋﺐﺍﻟﺴﻠﻄﻨﻪ ﺍﯼ
ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﭼﻪﻟﺬﺗــــــــــــــــﯽ ﺩﺍﺭﺩ
بـﻬﺘﺮﯾﻦ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩﺍﺷــــــــــﺘﻦ  !

 

بهانه هم اگر میگیری

بهانه مرا بگیر
من تمام خواستن را وجب کردم
هیچکس
هیچکس به اندازه من

عاشق تـو و بهانه هایت نیست

وقتی تو نیستی …

شادی کلام نامفهومی ست !

و ” دوستت می‌دارم ” رازیست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و مــــــــــن چگونه بی‌ تــــــــــو نگیرد دلم ؟


اینجا که ساعت وآیینه و هوا … به تو معتادند

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

بـایـد حـواسـم را بـیـشتـر جـمـع کـنـم

آن قـدر جـاذبـه داری

کـه تـا بـنـد افکارم را شـل مـی کـنم

تـنـهایم مـی گـذارنـد

دور تـو جـمـع مـی شـونـد !

اگر بیـــایی

این خـــون ِ دل ،خــوردنـــها را

تـــلافی نمیـــکنم

آنقـــــدر عاشــــقت میکنـــــم

که دیــگر نتــــوانـــی

هــــرگــز بــــروی…




ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﮔﻔﺘـــــــــــﻪ ﺍﻧﺪ : "ﺩﻭﺭﻱ ﻭ ﺩﻭﺳــــﺘﻲ"

ﻳﺎ ﻃﻌــــﻢ ﺩﻭﺳـــــﺘﻲ ﻧﭽﺸﻴـــﺪﻩ ﺍﻧﺪ

ﻳﺎ ﺩﺭﺩ ﺩﻭﺭﻱ ﻧﮑــــــﺸﻴﺪﻩ ﺍﻧﺪ

کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند
اما همین که میروی
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرند ثانیه های
بی تو




ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﮕﻪ :
ﺩﻭﺳﺘـــــــــــــــــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﺑـﺎﺯﻡ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ :
ﺩﻭﺳـــــــــــــــﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟
ﻭ ﺗﻪ ﺩﻟﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ !
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﺎﺷﯽ،
ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯿﺸﻦ !
ﻫــﺮ ﻭﻗﺖ ﮐــﻪ ﺻﺪﺍﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ :
ﺧﻮﺷـــــــــﮕﻞﻡ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺯﯾﺒﺎﯾــﯽ !
ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ

ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐــﻪ ﺑـﺎﺷــﯽ
ﻫﻤـــﻪ ﯼ ﺩﯾﻮﺍﻧــــــــﮕﯽ ﻫــﺎﯼ ﻋﺎﻟــﻢ ﺭﻭ ﺑـــــــــﻠﺪﯼ . . .



بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comچطور بگم که دلتنگ توام تویی که مونس شب های دل بی قراری ام بودیبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comچطور بگم که باغ دلم به غم نشسته واز دوری تو دلتنگ شده؟بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comچطور بگم که وجود تو... گرمای صدای دلنشین توبه من آشفتهبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comزندگی می بخشه؟بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comچطور بگم که این دل بی طاقت بهانه تو را می گیرد؟بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comچطور بگم که دستانم گرمی دستانت را می خواهد؟بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comای تنهاترین ستاره زندگی منبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comپشت پنجره دل تنگم به انتظار لحظه با تو بودن می مانمبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com
بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comتا با آمدنت دل بی قرارم را آرام کنیبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com




  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی