شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

همه ی دلشکسته ها .شبهای روشن

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ب.ظ

وبلاگ همه ی دلشکسته ها


گروه بزرگ شبهای روشن

در زمینه ی واتس آپ 09016461973



کارت پستال درخواستی طراحان


طناب دار جلو چشام

یه چهار پایه چوبی کهنه میرقصه زیر پاهام

رفیقام قاطی دشمنام،

نمیشه تشخیص دادشون از هم

مثل ضربه هایی که زده بودم

نا منظم و پشت سر هم

میاد جلو یه نفر با یه پارچه رو سر

یه ادم ترسو که داره فکرای زیادی توی سر

نگاهش قفل تو چشام

خالی میشه زیر پاهام

یکم سر و صدا

تــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــام



اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد  منو ببخش

اگه تویی اون که فقط دلم می خوات   منو ببخ


امروز برای شما پست ویژه ای آماده کرده ام که امیدوارم لذت ببرین

گلچین بهترین عکس های عکس ها البته بهترین نداریم ولی خوب خیلی عالین

که امیدواریم لذت ببرین و مارو حمایت کنید


 

 چقدر سخته

 تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید و بجاش یه زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنی و بجای این که لبریزه کینه و نفرت شی حس کنی که هنوزم دوسش داری

 چقدر سخته

دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیره آواره غرورش همه وجودت له شده

 چقدر سخته

تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدیش هیچ چیزی جز سلام نتونی بگی

 چقدر سخته

 وقتی پشتت برسه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه که هنوزم دوسش داری

 چقدر سخته

 گل ارزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشکنی و اونوقت اروم زیره لب بگی گل من باغچه ی نو مبارک


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

                             برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست...

                                     برای تویی که قلبم منزلگه عشق توست...

                                برای تویی که احساساتم ار آن وجود نازنین توست...

                               برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد ...

                              برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است ...

                         برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی ...

                               برای تویی که وجودم را محو وجود نازنین خود کردی ...

                           برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است ...

                               برای تویی که سکوتت سخت ترین شکنجه من است ...

                                      برای تویی که قلبت پاک است ...

                                      برای تویی که در عشق

؛ قلبت بی باک است ...

                                          برای تویی که عشقت معنای بودنم است ...

                                       برای تویی که غمهایت معنای سوختنم است ...

                                           برای تویی که آرزوهایت آرزوهایم است ...

اگر "تو" را امتحان میگرفتند،

بی شک من


رتبه اول میشدم


...


بس که تکرار کردم


نامت را در مرور خاطرات!


i1p23q91ulr0fp6jwlki.jpg


برای توووووووو ........

برام هیچ حسی شبیه تو نیست ! کنار تو درگیر آرامشم


همین از تمام جهان کافیه.. همین که کنارت نفس میکشم . . .


برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی


تماشای تو عین آرامشه .. تو زیباترین آرزوی منی


tuyhaiqzjt46007ggd.jpg


بگو تــــــمــــــام تــــو مال من است

دلم میخواهد

حسادت کنم

به خودم....


نمیدانی

چطور گیج می شوم

وقتی هرچه می گردم

معنی نگاهت

در هیچ فرهنگ لغتی

پیدا نمی شود ... !




کلمات بی صدای تو روحم را نوازش می کند

انگار در پس تنهایی


انگشتان آشنایی ساز مرا می نوازد


به وسعت لبخند آهنگین می شوم ...


نت های آرام ، کوتاه و مداوم ...


لحظه دلنشین می شود


آرام می شوم

خـــــــــــــدایـــــــــــــا......

          حــــــــــــواستـــــ   هست...

                 صــــدای هــــق هـــــق گـــ ـــ ـــریهـــ هایم از همان گـــــــــلـویی میاید ...

کهــ  تــــــ ــــ ــــو...

             از رگـــ ـــ ـــ ــش بهــ  مــــــن نــــزدیـــکــــ  ـتری........


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

در زندگـﮯ بـرآﮮ هر آدمـﮯ !

از یـڪ روز،

از یـڪ جــآ،

از یـڪ نفـر،

بـہ بعـد...!

دیگـر هـیچ چیـز مثـل قبـل نیستــ!

نـہ روزهآ، نـہ رنگ هآ، نـہ خیـآبـآטּ هآ

همـہ چیـز مـﮯ شـود:

دلتنگـﮯ...!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

خدایا

به من کمک کن

به من کمک کن تا عشق او را برای همیشه حفظ کنم،

خدایا

به من کمک کن تا عاشقانه ترین نگاه ها را در چشمانش

بریزم لطیف ترین کلمات را نثار قلب جوانش کنم.

خدایا

به من کمک کن تا در معبد عشق او بهترین و

شیرین ترین دعاگر باشم.

خدایا

به من کمک کن تا سرود عشق را به هنگام طلوع

آفتاب هر بامداد بر لبانش جاری سازم ،

آواز عشق را در گوشش سر دهم ،

خدایا

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

فـــکـــر کنم

به بوی عطــــــــــر  تـــو حســــاسیت دارم،

همین که در ذهنـــــم میپیچد

از چشـــمـم

اشــــکـــــ می آید ...

به مـــــن قــــول بده

در تمامی ســـــــــــال هایی که بـــــاقی مانده

تا ابـــــــــــــد

مــــــــــواظبــــــ خودتــــ باشی

دیگر نیـــســـتـــم که یــــــــــاد آوریـــت کنم.....!
 

اصـــلا

به ما چه پیش بینی هـــواشناسی؟!!!

همین که

پیشـــــــم نیستی

هـــــــوا ابـــــــــری ست ...

قاصــــدک

برو آن گوشــــه باغ

سمت آن نرگــــس مســــت و

بخوان در گوشــــش:یک نفر گوشــــه ی باغ

یـــــاد تــ ـو را

بــــوی تــ ـورا

لحظـــه ای از یـــــاد نخواهـــد برد . . .

دِلـَـم ...

دِلـَـم یـک چـیـزیش هَـسـت !

دِلـَـم بـهـانـه گـیـر نـبـود تــا تـ ـ ـو را دیـد !


خُـودت را دادی دَسـتــش


دِلـَـم بـهـانـه ات را ...


دِلـَـم بـه گـُــمانـم تــَـنــ ــگ شُـده بـاشــد ...


خوشبختی یعنی


در خاطر کسی ماندگاری که لحظه های نبودنت را با تمام


دنیا معامله نمیکند . .





  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی