شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

واتس آپ. شبهای روشن

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

سلام دوستان خوبم به کلبه ی تنهایی من خوش اومدید

نظر یادتون نره.

دوستون دارم


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

گروه بزرگ شبهای روشن واتس آپ 09016461973


+هرکی بگه تو درست میشی من باز باور دارم هیچ وقت درست نمیشی؟؟چیزی که دل من بگه همیشه همون میشه...پس برای هرکی میخوای خودتو ثابت کن برای من هیچ وقت ثابت نمیشی...تو رو هیچ وقت به عنوان عشق ندیدم ونمیبینم...

+با این همه راه بی نشون چکارباید کنم؟؟؟تا کجا باید برم؟؟

+لبخنــــــــــــدم درد میکنه...

+روحم درد میکنه،داره میمره ،هیچ کاری نمیتونم کنم کاش زودتر میمرد...

+کاش کمتر درد میکشیدم.... کاش اینقدر خسته نبودم....

+کاش اونقدر جسور بودم که اونطوری که دوس داشتم زندگی میکردم....


تو را نمیدانم

ولی من حرف اخرم را با بغض خوردم

درون مرا هیچ کس نمیتواند ببیند

حتی نزدیکترین کسان من!

تازه چه می توانند بکنند؟

در نهایت احساس همدردی...


برای پروانه شدن؛

پیله دستان تو کافیست...

مرا محکم تر در آغوشت بگیر

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com



لبخند ِ تـــو

معجزه ی شیرینی است 

که رؤیای بهشت را 

در دل ِ آدم 

زنده می کند..



دلم میخواهد فریاد بزنم بگویم:

من مترسکه خاطرات تو نیستم!

درست مثل دیوانه ای

که اصرار دارد بگوید من دیوانه نیستم

راستی!گفته بودم؟

من دیوانه نیستم

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

به موهایت سنجاق بزن

باد تحمل این همه پریشانی را ندارد

من به باد سوء ظن دارم

به تو که می رسد

نسیم می شود...

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com



نه از زمانه

نه از زمین

که من از دست خودم خسته ام!

از این ذهن پریشانم

از این حس درد آلودم

از این هذیان های گاه و بیگاه

از این روح سردرگمم

چرا بی راهه بروم؟

من از دست خودم خسته ام…

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com



ایســــــتــــاده ام …

بگـــذار ســـرنوشـــت راهـــش را بـــرود … !

مـــن ،

همیــن جا ،

کنار قـــول هـایت ،

درســــت روبــروی دوســـت داشتـــنت و در عمــــق نبـــودنت ،


هنوز ایستاده ام . . .



 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com



بـیا

که اینجا عـجیـب ترین سـرزمین دنیاســت!





 

 هـــوا را هــــرچــقدر نفــــس بکــشـــے

بـاز هـم بـــراے کـشـــیدنـش بـال بـال میـزنـے

مــثــل تــــــــــو

کـــه هـرچـــقدر کــه باشـــے

بـاز بــاید بـاشـــــے

میفــهمــے چــــهـ میگـــویـــم

بــــودنــــت مــــهـّـــم اســــــت


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 شـایـد بـرای تـو

فـراوان بـاشـنـد کـسـانـی کـه

انـدازه مـن دوسـتـت دارنـد


امـا بـرای مـن ...

کـم کـه هـیـچ !


وجـود نـدارد کـسی کـه انـدازه ی " تـو "

دوسـتـش داشـتـه بـاشـم 




یواشــــکی دوستم داشته باش

آدمای دنیـــــــای من،

چشـــم دیدن عشــــق رو ندارن !


هر کجا هستی خودت را زودتر برسان

این زمستان بدون تو

هیچ بوی بهـــار نمیدهد


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

کـــاش هیچوقت ؛ تصوراتِ خوبـــی

 که به کسی داریم خراب نشه ... 

هیچوقت ...

..........................


اگه یکی دستتـــو گرفتو دلت لرزید…

زیاد عجله نکن…

یه روز با دلـــت کاری میکنه که دستات بلرزه…

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه

بوسه از پیشونی...

بوسه ایه که از دل بر میاد

بوسه ایه که عمیق و عاشقانه س

سرشار از یه عالمه حس پاک و قشنگ...

.............................


تــــو را مثــل ِ قـانـــون ؛

کســی رعــایـتـــ نمـــی کـُـنـــد...

چــرا غمگیـنـی دلـــم؟

تـــــو را بــرای ِ شکســتـن سـرشتــه انـــد...

..................................

رفتی؟؟؟ به سلامت!!!

من خدا نیستم که بگویم هر وقت توبه کردی برگرد...

رفتنت پایان من نبود...

آغاز بی لیاقتی تو بود

............................


    تو را مرور می کنم به تکرار؛


    تا خاموشی ام، نشان از فراموشی ام نباشد ...

............................

وقتـــــــــــی کسی به عشقــــــــــش میگه نفســـــــــمی


یعنی نمیشه نفســــــــــــم رو با کـــسی قســـــــمت کنم


یعنی آدم باش و فقـــــــــــط مال من بــــــــــــــــاش


یعنی چشمات باید فقــــــــــــــط منو ببینه

.............................


منــــــــــــــ . . .


بـــــــــی تـــــــــــ♥ـــــــــــو


همیشه یک مصرع بی پایانم...
.....................


دیوار احساس من را


همه …


کوتاه می پندارند،


اما چه می دانند،


در پس این دیوار کوتاه،


زمینش عمق فراوان دارد …
--------------------------------
تو را به امید کدامین بهار


دور بیاندازم...


پاییز من...؟!!!
--------------------

بگذار بگویند مغرورم

اما

من دوستت دارم هایم را

دیگر خرج کسی که لیاقتش را ندارد نمی کنم…!

-----------------------




اگر روزی رسیدی که من نبودم تمام وصیتم به تو این است :

"خوب بمـــــــــــــان"

از آن خوب هایی که من عاشقش بودم ...

مراقب فاصله ها باشید

 بامن دعواکن...

بامن قهرکن...

حرصم رودربیار...

بهونه بگیر...

اجازه داری اشکمو دربیاری...

اما...

حق نداری هیچوقت بری،هیچوقت....!

---------------------------

نـزدیـکـت مـی شـوم بـوی دریـا مـی آیـد

دور کـه مـی شـوم صـدای بـاران!

بـگـو تـکـلـیـفـم بـاچـشـمـهـایـت چـیـسـت؟

لـنـگـر بـیـنـدازم و عـاشـقـی کـنـم

یـا چـتـر بـردارم و دلـبـری کـنـم؟!

---------------------------

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه



دوست داشـتن را در چشمـی بجــوی

که حتـــــی وقتی بستـــــــه است

رویــــــای تو را در خواب بیند

با چشمـــــان بستــــه بیـادتــــم….

دلتنگی پیچیده نیست…

یک دل…

یک آسمان…

یک بغض…

و آرزوهای ترک خورده…

به همین سادگی…!!!



















  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۱)

سلام .....واقعا دلنوشته های زیبایی انتخاب میکنید من شخصاروحیه ی تازه ایی میگیرم با خوندن مطالبتون اقای یوسفی لایییییییییییییک
پاسخ:
با بودن شما منم روحیه ی تازه ای می گیرم مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی