شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..


تشکراز متن های زیباتون. تشکر از دوست عزیزی که این چنین تبریک گفتن      
و چه زیباست رسیدن دوباره به  روز زیبای آفرینش...  وچه اندازه  عجیب است..روز ابتدای بودن وچه اندازه شیرین است امروز. روز میلادت...  روزی که تو آغاز شدی.... میلادت مبارک....
.
.
.=========================================
.
.


بازهم این متن قشنگ رو یکی از دوستان قدیمی خوبم برای تولدم ارسال کرده چون یکی از خوانندگان پر و پا قرص وبلاگمه از همینجا ازش تشکر می کنم. گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض تا بیاید از راه از خم پیچک نیلوفرهاروی موهای سرت بنشیند یا که از قطره آب کف دستت بخورد گاه یک سنجاقک همه معنی یک زندگی است .   تولدت مبارک ... سنجاقک مهربون....
.

.

.===============================================

.

.

.

دوستان  یه عذرخواهی به شما بدهکارم که نمی تونم متن های زیباتون رو بنویسم  فقط

و فقط تشکر از همه ی شماها..
  از تمام دوستانی که تولد من را از طریق وبلاگم و ایمیل و آفلاین و اس ام اس به من تبریک گفتند تشکر فراوان میکنم و ممنون که به یاد من بودید و عذرخواهی فراوان بابت اینکه نمیتونم تک تک به شما جواب بدهم. نظرات همتون را هم خواندم ، بسیار جالب بودند... امیدوارم در سال آینده نیز عمری باشد و در همین جا دور هم باشیم...


.

.

.===============================

.

سلام دوست جونیم
از همتون ممنونم بابت تبریک تولدم
خیلی خوشحالم کردین.این پست واسه تشکر از لطف و مهربونی های شما دوستای گلمه.
خیلی از بچه ها تبریک گفتن غیر قابل تصورم بود.خیلی از دوستان و حتی اونایی که
زیاد دل خوشی ازم نداشتن بهم تبریک گفتن و خوشحالم کردن تو پیام خصوصی ونظرات.
از همگیتون ممنوووووووونم مخصوصا از اونایی که واسم تولد گرفتن
بی نهایت ممنونم.
دوستتون دارم هوارتا



====================================


سلام خدمت همه دوستان.


اول از همه تشکر میکنم از تمامی دوستانی که بهم تبریک گفتن،ممنون که معرفت به خرج دادید...


دوم تشکر میکنم از تمامی کسانی که نتوستن بهم تبریک بگن،مشکل داشتن قسمت این بوده...


سوم تشکر میکنم از همه اونایی که با بی احترامیشون بهم تولدمو تبریک گفتن،قسمت این بوده...


چهارم تشکر میکنم از دُشمناییم که بهم تبریک گفتن تولدمو،ثابت کردن تو دشمنی هم دوستیم...


پنجم از اونایی تشکر میکنم که گُفتَن دوستماً ولی دُشمن از آب در آومدن...شُکر


نیـمی از زندگـی که عمر میکنَم گُذشت!توی این نیـمه چیزایی زیادی یاد گرفتم و دارم یاد میگیرم،امیدوارم نیمه دوم زندگیم بتونم مفید باشم نه مثه سابق...!


یه جورایی دارَم بازی میکنم با زندگیم.حَرفای خیلی زیادی برای گفتن دارَم امـّا حاشیه به کنار.


اصل صحبت اینکه:دوس نداشتم کسی روز تولدمو بدونه،چون میدونستم دوستان و دشمنان زیادی دارم که بهم لطف میکنن ومحبت خودشون رو بهم ابراز میکنن.


ساده تر بگم،مایـِع دَردسَر میشدُم،شاید توی رو دَر وایسی قرار میگرفتید،امـّا حالا که شد و دوستان به قول معروف به ما لطف کردن،بنده هم با این متن دَست و پا شکَسته محبتشون رو سعی میکنم جبران کنم.


امیدوارم بتونم توی سال جدیدی که در زندگیم پیش رومه،هم برای شما عزیزان مفید باشم هم برای خودم.

امروز خیلی منو شرمنده کردید..
 
دیگه واقعا نمی دونم چی بنویسم جواب محبت هاتون رو  چی  بدم..

.

.

.

.

.

خدایار و یاور همتون باشه


بدرود دوستان عزیزم




  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۱)

سلام احسنت بهتون ودلنوشته های دل نشینتون که به من مخاطب ارامش خاصی میده...انشاالله صدوبیست ساله زنده باشی و از تک تک لحظات زندگیتون لذت ببرید اقای یوسفی عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی