شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

ارزش دوست. شبهای روشن

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۷ ق.ظ


گروه بزرگ شبهای روشن واتس اپ 09016461973

================================

اول سلام به کسی که بهونه ای شد بیام اینجا و بنویسم..

سلام به همه دوستان این هفته برامن خاص بود 22 بهمن روز تولدم

خیلی ها که انتظارنداشتم بهم تبریک گفتن. خیلی ها هم که منتظر کادو بودم

حتی یه پیام هم ندادن.همه تون رو دوست دارم.. باید یه اعتراف بکنم اولش گفتم حسی ندارم

ولی وقتی نگاه کردم. پیاماتون دیدم. واقعا اینطور نبود  حسی  زیبایی بهم دست داد حس خوب بودن وبیاد بودن....


================================

در این قسمت چکیده ای از پیامای دوستانم رو می نویسم..

می دونم که باز شرمنده ی خیلی از عزیزان میشم.. ب این دلیل که توان نوشتن همه رو ندارم.

--------------------------------

 تحفه  ای یافته نکردم.که فدای تو کنم. یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیه تو کنم

.........0938572

------------------------------


امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام

آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم ، تولدت مبارک

اینو دوست عزیزم علی نوشت

------------------------------------


یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودنت

.........0913243

-------------------------


وجود زیبایت وارد به دنیا میشود / هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود / در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک
...........0910354

--------------------


صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک

......0916812

-----------------


ای ظرافت تپش قلب چکاوک

تو را بر رفیع ترین قله ی احساسمان قرار داده

و با تمام وجود فریاد بر می آوریم که روشن ترین فرداها تقدیم تو باد

تولدت مبارک

........0910503

-----------------


تولد تو تولد یک زیبایی ، تولد یک بهار تولد آرامش

تولد یک فرشته ، تولد زلالی دریا ، تولد عشق

تمام واژه ها برای توصیف خوبیهای تو حقیرند

و هنوز جمله ای که بشود تو را با آن وصف کرد متولد نشده

تولدت مبارک عزیزم

........0937969

---------------------


می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند

شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند

اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم

قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست

با تمام وجود دوستت دارم

تولدت مبارک..

مرسی  دوست عزیزم

--------------------------


خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گل های دنیا تقدیم به تو ، من طرفدار پر و پا قرص دلنوشته هات هستم

وبلاگتو خیلی دوست دارم.

......0918265

-------------------


می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

تولدت مبارک دوست عزیزم..

----------------------

سال تولد شاخه گل سرخ به سویت فرستاده

وب تک تک گل برگ های آن می نویسم

تولدت مبارک

......0921249

-----------------------

باتولدت منت برسر تاریخ گذاشتد پاییزرا سربلند زمستان

را سرفراز کردید وعدد 21 را تا ابد شرمنده ی خود کردی

تولدت مبارک

.........0916738

--------------------


هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید

تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد

سالروز شکفتنت مبارک

مدیرجان تولدت مبارک

دوست خوبم آقا محمد

--------------------------


ای زیباترین ترانه هستی

بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سرکرده خوبی ها میلادت مبارک

یوسفی جان تولدت مبارک

دوست عزیزم آقا سیاوش

---------------------

عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر می گویم

به پاس تمام خوبی هایت بهترین ها را برایت آرزو می کنم

تولدت مبارک

.......0937669

--------------------------------


دوستان یه عذر خواهی به شما بدهکارم که نتونستم تمام پستای

زیباتون رو بنویسم.. واقعاازکسانی که وقت نکردم پستاشون بنویسم معذرت میخوام..



آسمان چشمانتان صاف ودریای دلتان همیشه آرام و زلال....


عکس و متن درباره دوست خوب - جملاتی درباره دوست عکس و متن درباره دوست خوب - جملاتی درباره دوست





  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۱)

۞ نه میلیون ایمیل رایگان ۞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی