شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

جدیدترین دلنوشته ها شبهای روشن

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ق.ظ

سلام. بازخداروشاکرم که هی عمرمنو تمدید می کنه  تا باز بیام اینجا یعنی من هم زنده ام و درد دل کنم. نمی دونم امشب ازکجا شروع کنم.
===============================
 قبل از هرچیزی دوستانی که مایلندعضو گروه بزرگ شبهای روشن شوند کلمه ی عضو رو به این شماره ارسال کنند در زمینه ی واتس آپ 09016461973

 


بعضی وقت ها  میام پشت سیستمم ولی نوشتنم ..نمیاد نمیدونم چم شده،به هرچی فک میکنم نمیدونم چی باید بنویستم امشب هم  یکی ازهمون شبهاست ....همش نشستم وفک میکنم به روزگاری که گذشت به اطرافیام به همه چیز....من همیشه همه آدمها رو خوب میبینم تاوقتی که خلاف این فکرم بهم ثابت بشه،خیلی سعی کردم بین این همه آدم ساده بمونم سعی کردم بدیهای دیگرانو به رو خودم نیارم،خیلی چیزا برام افتاق افتاد روزهای زیادی گذشته برام ولی تجربه هایی کسب کردم که برام قابل احترامن،چیزایی رو برام ثابت کرده که توباورم نبودن.....هنوزم اعتقاد دارم آدمها خوبن ودوست داشتنی ولی هرکسی یه بدی هم داره یکی خوبیش کمه یکی بدیش ،هرکسی یه چیزیش به چشم میاد.....
=================================
 

اما گاهی اوقات حرفای زیادی داریم برای گفتن ،برای گریه کردن،اما توزندگی یاد گرفتیم اشکامونو نشون هرکسی ندیم.....دلمون پره ازهرچی دروغه آدماس،حرفای دلمون زیاده اما کسی رو نمیبینیم که بهش بگیم ...یه نفری که وقتی حرفاروبهش میگیم دقیقا همون حسی رو بفهمه که داریم،اطرافمون آدمای زیادی هستن که به رومون نگاه میکنن  لبخندی میزنن .......دستهای زیادی اطرافمون دراز میشه ولی ......هه روزگار  بازم جمله های سه نقطه ایی......هه


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

شاید که عشق من

گهواره تولد عیسی دیگری باشد

هه....
==================


قول دادی مراقبم باشی ، در همان روزهای بارانی

سرد سردم شده ! تو را دیدم ! تو که با اودر این خیابانی

 

گفتی از اشتباه می ترسی ! روی قول ت نمی شود باشی

منکه لبخند می زدم به تو اشک هایی شبیه نقاشی-

 

رنگ می بازم و نمی فهمی . . . دارم از التهاب می میرم

توی بغضی غریب واماندم : نکنی انتخاب می میرم

 

آه یادم نبود می ترسی !!! مردم از اشتباه می خندند

مردمانی که توی این شهرند : داستان مرا نمی فهمند

 

توهُل ام داده ایی به سمت خودم!من برایت ازعشق می گفتم

گر چه از زندگیم می پاشم ؛ باشد از چشم هات می افتم

 

باشد... اما؛

                توهم همیشه بخند!خنده به چشم هات می آید

یاد من را همیشه پنهان کن ؛

                         که من هم بدون تو شــــــــــاید . . .






حس ما را کسی نمی فهمد ؛ هر دو به اشتباه افتادیم

یا خدا اشتباه می کرده . . . یا که در این گناه افتادیم


عشق یعنی تو مال اوباشی...ومن اینجا به اسم پوچ کسی !

خاطراتی همیشه دوراز هم؛عشق یعنی که تو؛به من نرسی !

 

لذت انگیز نیست باور کن ، دارم از زندگیم می پاشم

چشم هایم همیشه می پرسند : تا چه روزی بدون تو باشم

 

بی تو هرگز نمی شود تکرار ؛ لذت بوسه های پنهانی

در همان لحظه ها که می گفتی ؛ پای حرفت همیشه می مانی

 

من تورا قدرعشق می خواهم،باورش هم برای من سخت است

نه!تصورنمی کنم هرگز،چشم هایی به جای من! سخت است




شادم که در شرار تو میسوزم

شادم که در خیال تو می گریم

شادم که بعد وصل تو باز اینسان

درعشق بی زوال تو می گریم

جدید ترین عکس های عاشقانه و متن های عاشقانه 2015

ﭘﺮﻧﺪﻩ ﺑﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎﻯ ﺭﻭﻯ ﺩﺍﻡ ﺧﻴﺮﻩ
ﺑﻮﺩ،ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﻤﻴﺮﺩ؟
ﮔﺮﺳﻨﻪ ﻭ ﺁﺯﺍﺩ؟
ﻳﺎ ﺳﻴﺮ ﻭ ﺍﺳﻴﺮ

جدید ترین عکس های عاشقانه و متن های عاشقانه 2015

دوست عزیزی این شعر را فرستاد و اصرار کرد که در وبلاگ بنویسم.


از این بدن برای خودت ؛ سهم برندار


مردی درون رگ به رگم خانه کرده است


زن بودنم بهانه ی تلخی ست در قفس


بغضی درون زندگی ام لانه کرده است


 

عصیانی ام شبیه همان خاطرات تلخ


یک وحشی گسیخته از زندگی سخت


من را ببر به وحشت یک خواب بی صدا


آرام و بی صدا به خیالی همیشه تخت

 


من خسته ام از اینکه کسی عاشقم شود


من خسته ام از اینکه تو را عاشقت کنم


رد شو از این جنون زنانه که بیخود است


آخر تو را چگونه ...؟ کجا..؟ عاشقت کنم

 

 



با بوسه روی گردن من غلت میزنی


در من جنون عشق خودت را بهم نزن


تکلیف عشقبازی ماها مشخص است


من را برای دلخوشی خود رقم نزن





لطفا   نظر بدید..







نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی