شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

پیشاپیش عیدتون مبارک. شبهای روشن...

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

خوشبختم که باز به اینجا اومدم.وکمی از دلتنگیهام  نوشتم.

به وبلاگ خودتون خوش اومدید..

گروه بزرگ شبهای روشن. واتس آپ 09016461973


.gif کلبه چوبی کنار رودخونه یا رودخانه و آبشار در شب که آب در جریان استوسط یک جنگل و درختتصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com


عکس نوشته های عاشقانه سری جدید

فال عشق


عـُـذر مـیـخـواهـــم . . .

مـَن جـــایِ خـــودم ُ امـثــالِ خــودم عــُـذر مـیـخـــواهـم !
عـُـذر مـیـخـواهـــم . . .

کـه آرایـــش غـلـیــظ,لـبـاسِ تـنـــگ مـنـاسـبِ چـشـم هـای هـیـز نـــَدارم !
صـــدایِ نــازک ، عـــزیــزم ، جــانــم دلـبـری شـیـکُ هـوس بـر انـگـیـز نــَدارم !
مـخـالـفـتـی بـا ازدواج، مـادر شـدن,پدر شدن  نــَدارم !

امـا . . .
عـــُـذر نـمـیـخـواهـم . . .

کـه هـنـوز هـم سـاده ام,
رویـــآ میــبافــَم,
عــ ـــشق میفـــَهمــم وَ
دوســـت داشـــتــنــَم اخــتصـــاصیســت!

و اگـر بـخـواهـم فـقـط یـک نـفـر را . . .تـا هـمـیـشـه تـا هـمـه جـا . . .
بـیـن هـمـه و هـمـه او را مـیـخـــواهـم !

بـرای احــسـ ــاسـی بـــودنـم ،
تـنـهـ ــایـــیی طـولـانـیَـم ،
انـتــ ـــظـارم ،
عـذر نـمـیـخـواهـم ♥
================

اینجای زندگی دلم تنگه


مهربانی کن


دکتر شریعتی:

مردم اغلب بی انصاف‌ بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش.
اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند ولی مهربان باش.

اگر موفق شوی دوستان دروغین و دشمنان حقیقی خواهی یافت ولی موفق باش.
اگر شریف و درستکار باشی فریبت می دهند ولی شریف و درستکار باش.

آنچه رادر طول سالیان سال بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند ولی سازنده باش.
اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند ولی شادمان باش.

نیکی های درونت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش.
بهترینهایت را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد

و در نهایت می بینی
========================


چقدر

زندگی قشنگ می شود

وقتی کسی را داشته باشی

که پا به پای تو

دیوانگی کند!

=============

"من سرم درد میکند برای "دعواهایی" که باهم نکردیم...
لعنتی چقدر مهربان رفتی ...!"
==================
عکس نوشته های عاشقانه سری جدید

زمانی معنی عشق رو فهمیدم؛
که هیچ چیز جز خود عشق نداشتم
=================

برای پیش "تو"بودن ...
بلیط لازم نیست!
مرور قصه ی "دل"...
کافیست...


زنها هرگز نمیگویند تو را دوست دارم
ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری
بدان که درون آنها جای گرفته ای . . .
================

بى رحمى را بلد نیستم...
اما حواست را جمع کن!
استعدادم در یادگیرى فقوالعادست!
==================

من با همه فرق دارم

چون من تو را دارم ♥
============

گــاهــی تو اوج
.
تـنـفر و عصـبـانـیت...
یـادت می افـتــه کــه

.
.
.
عــاشقــشــی ...



ارتفاع چشمم خیلی زیاده

آدمایی که ازش افتادن

دیگه هیچوقت دیده نشدن
.
.Love Graphic #50
.

گفته بودم سادگیت را دوست دارم اما

نگفته بودم به سادگی از من بگذری...



مثل خاراندن جای زخم پس از خوب شدن

یاد یک عشق قدیمی

عذابیست که لذت دارد...

---------------------------

صدایٍ گام های تو
ضربانٍ زندگیٍ من است
بامن راه بیا...
تشنه ی زنده بودنم...


شب را دوست دارم...

چرا که در تاریکی چهره ها مشخص نیست...

و هرلحظه این امید در درونم ریشه میزند که آمده ای!

ولی من ندیدمت...

================



روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار

اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد . . .




 ای که دل بردی ز دلدارم....ازارش مکن

انچه او در کار من کرد تو در کارش مکن
==================

کاش بعضیا
اگه ول می کنن می رن
اگه تنهات می ذارن
نگن که دلیلشون واسه انجام بعضی کارا چی بوده
بذارن همونطور فک کنیم اون کارا رو از روی دوست داشتن
یا اینکه دوست داشتن کاری واسمون انجام بدن انجام دادن
بذارن یه باور خوب خوب ازشون داشته باشیم
یه باور به شیرینیه اولین قهوه
نه به تلخیه آخرین قهو

===================

کافه را گرد دلتنگی گرفته
صندلی های خالی
فنجان هایی از تنهایی لبریز
=================

من سرد
هوا سرد
برف سرد
زمستان سرد
تو با من سرد
دنیای من سرد
همه چیز سرد
ولی فنجان قهوه ام گرم
این تضاد برای یک لجظه مرا به آرامش می برد



چگونه استـــ حال من…
با غمـــ ها می سازمــــ…
باکنایه ها می سوزمــــــــــ…
به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ…
لبخندی تـــلخـــــــ….
خــــــــــداونــــــــــــــــــــدا…
می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ…
از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی
فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر
فقط یک قبـــــــــــــــر…
در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ می خــــــــــــواهمـــــــــ
خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ…
========================

اینقدر نگو اگه ببخشم کوچک می شوم،
اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد،
خـــــدا اینقدر بزرگ نبود!
===================


خدا تنها روزنه امیدی است که هیچ گاه بسته نمی شود …
تنها کسی ایست که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد …
با پای شکسته هم می توان سراغش رفت …
تنها خریداری است که اجناس شکسته را بهتر بر می دارد …
تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند …
وقتی همه پشت کردند آغوش می گشاید …
وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود …
و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام می گیرد نه با تنبیه کردن ….

هرجا که سفر کردم توهمسفرم بودی

وز هر طرفی رفتم تو راهبرم بودی

با هرکه سخن گفتم پاسخ ز تو بشنیدم

بر هرکه نظر کردم تو درنظرم بودی
سلام. خوش آمدید


همه شب نالم چون نی که غمی دارم

دل و جان بردی اما نشدی یارم

با ما بودی بی ما رفتی

چو بوی گل به کجا رفتی؟

تنها ماندم، تنها رفتی



برایم نوشته بود:
گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند شاید چون آرزوهایم بلندند …
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید:
امیدی هست چون خدایی هست … آری و چه زیبا نوشته بود!
همواره با خود تکرار میکنم امیدی هست ؛ چون خدایی هست

=======================



دیگر بازی بس است
بیا شمشیر ها را کنار بگذاریم و فنجانی چای بخوریم
اما چرا دستان تو خونی و پشت من می سوزد

======================


لبخندی که در چهره ام می بینی معنایش
این نیست که زندگی ام بی نقص است،
بلکه قدردان داشته هایم هستم
و از خــــدا بخاطر نعمتهایش
سپاسگذارم
============================



امشب

سکوت کوچه‌های تارِ دلم

 گریه می‌خواهد

تمام بندبندِ استخوانم، گریه می‌خواهد

ببار ای ابر باران‌زا

 میان شعرهای من

که بغض آشنای آسمانم، گریه می‌خواهد


من برای سالها مینویسم سالها بعد که چشمانت عاشق میشوند

افسوس که قصه ی مادر بزرگ راست بود دوستان من
همیشه یکی بود یکی نبود


خطا از من است، می دانم …
از من که سالهاست گفته ام ”ایاک نعبد“
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام ”ایاک نستعین“
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن
بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم …
خدایا؛ رهایم نکن …


این گونه نیا که هر از چند گاهی باشد
نیا دنیایم را آرامشم را سکوت اجباری روزهایم را نریز به هم …
که مجبور باشم مدیون قهوه خانه شوم
از بس که خاکستر و دود سیگار مهمانش می کنم
نیا لعنتی
اینگونه گذرا نیا …

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


قهوه چی زیاد قهوه ام را شیرین نکن
طعم روزگارم کم از تلخی قهوه ات نیست

====================


من خدا را دارم
کوله بارم بر دوش
سفری می باید
سفری تا ته تنهایی محض
هر کجا لرزیدم
هر کجا ترسیدم
فقط و فقط گفتم
“من خدا را دارم”


گر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید







نگاه میکنم از غم به غم که بیشتر است

به خیسی چندانی که عازم سفر است

من از نگاه کلاغی که رفت فهمیدم

که سرنوشت درختان باغ من تبر است


تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com



آمدی آموختی رسم عاشق شدن را

رفتیو نیاموختی شیوه فراموش کردن را




باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.

از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوید..
اسفند رو به پایان است ، وقت کوچ کردن به فروردین ؛ وقت بخشیدن و صاف کردن دل ، پس مرا ببخش اگر با نگاهی یا صدایی یا زبانی بر دلت ترکی انداختم !

منوببخشید چه دوستانم درگروه دوست داشتنی شبهای روشن 

وچه دگر دوستان مجازیم. و.....

خداوندادراین

واپسین روزهای سال دلم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان ، هر کجا زخمی است مرهم ، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آن را

باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . .

پیشاپیش عیدتان مبارک

دوستتون دارم منتظر نظرات دلگرمتون هستم..


http://s2.picofile.com/file/7271826127/30189254093448114232.gif



  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۱)

  • اَسی بولیده
  • قشنگ مینویسید
    نوشته های خودتونه؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی