شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

دوست دارمت...شبهای روشن

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ

 

سلام خوش اومدید..

گروه بزرگ شبهای روشن.

واتس آپ 09016461973





 شاید تنها کسی نبودم که دوستت داشتم ،
          اما کسی بودم که تنها تو را دوست داشتم

Love Graphic #127




تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

                          با درد دوریت چه کنم ..!

نگاهت فریاد میزند در دلم.........!

نگاهم کن.......!

نگاه تو فقط نگاه نیست......!

نمیدانی در نگاهت چه میبینم........!

من با نگاهت دنیایی دارم.......!

باچشمانت.......!

با دستانت......!

با درد دوریت چه کنم........؟

درد......!

درد را از هر طرف بنویسم درد است......!

پس آرام باش.......!

با رفتنت من هم میروم......!

اجازه ی رفتنم فقط یک خداحافظی است.......!

من برای ملاقات خالقم آماده ام.......!

بودنت را میخواهم.......!

تو خود میدانی که چقدر نیاز به بودنت دارم.....!

نگو.....!

نگو که فکر کن کنارتم......!

از من نخواه......!

فکربودنت را با بودنت یکی ندان......!

فاصله......!

یک حرف ساده.......!

اما پر از فاصله........!

نگاه کن........!

بخند.....!

بخند که من با خنده ات زنده ام......!

من فقط.......!

سکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت میکنم.............!




حس خجالت بشینه رو چهرت از این که حس کنی اضافی هستی


تا حالا شده چیزی ببینی دلت بخواد کور بشی و نبینی


واسه پنهون کردن گریه هات زیر بارون بدون چتر بشینی


        ♥در این خانه ی  متروکه ی ویران را کسی دیگر نمی کوبد
 
  کسی دیگر نمی پرسد چرا تنهای تنهایم
 
و من چون شمع می سوزم
 
  و دیگر هیچ چیز از من نمی ماند
 
  و من گریان و نالانم
 
  و من تنهای تنهایم
 
 درون کلبه ی خاموش خویش اما
 
  کسی حال من غمگین نمی پرسد
 
  و من دریای پر اشکم که طوفانی به دل دارم
 
  درون سینه پر جوش خویش ، اما
 
کسی حال من تنها نمی پرسد
 
 و من چون تک درخت زرد پاییزم
 
 که هر دم با نسیمی می شود برگی جدا از او
 
 و دیگر هیچ چیز از من نمیماند♥

 

تا حالا شده دلت بگیره از دست غصه دق کنه بمیره                             


تا حالا شده که محتاج بشی حتی خدا هم دستاتو نگیره


تا حالا شده یه روز بی خبر عشقت بره بهونشو بگیری


بفهمی هر چی می گفت دروغ بود کم بیاری دلت بخواد بمیری

 

ای خدا زندگیم نقش بر آب حال قلب عاشقم بد جور خراب


قسمت میدم که جونمو بگیری زنده بودن واسه من عین عذاب

 

تو که از حال دلم با خبری  چرا گریه هام نداره اثری


به چه جرمی ای خدا بگو به من داری آبروی من رو می بری


 تا حالا تنها یه جا نشستی بی سر و صدا توی خودت شکستی


لطفا   نظر یادتون نره...




  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی