شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

لحظه ی دیدار نزدیک است...

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ

دیگه با دنیا کارندارم.......

=============================================

من انتخاب شدم تا عاشقت شوم...

================

دوستهای گلم ببخشید چندروزی غیبت داشتم  همیشه که تو خونه دعوا داریم

میگن تو دیوونه شدی، ولی من دیوونه نیستم عهد بستم باید برم پیشش

به زور میخوان منو راهی مسافرت کنن

میگن باید چندروزی تحت نظر باشی

آخه مگه می تونم جایی  که عشقم آروم گرفته رو کنسل کنم..

خیلی سخته  ولی من تصمیم خودمو گرفتم..


چون واقعاً لحظه ی دیدارعشقم نزدیک است....

=======================

راستی اگه کسی دوست داره عضو گروه بزرگ شبهای روشن بشه کلمه ی عضو رو

به این شماره   ارسال کنه..گروه دوست داشتنی و محبوب شبهای روشن.

 09016461973

======================



تا قاف ترین قله هستی

سیمرغ ترین همسفرم باش

من مرغ اسیر دریاچه عشقم

تا پربکشم سوی خدا بال و پرم باش


خدا را چه دیدی

شاید یک روز " درد " هم قیمت پیدا کرد

و ما ثروتمند شدیم



دیگر با دنیا کاری ندارم


لحظه دیدار نگارم  نزدیک است

لحظه دیدار نگارم نزدیک است....
=============================

مثل تندیس فروریخته کورم ، لالم
جسد زنده ی در معرض اضمحلالم
مثل وقتی که تو رفتی به سفر غمگینم
مثل وقتی که بخندی به کسی بدحالم ..

کودک تشنه ی آغوش توام بیخود نیست
صبح ها یکسره غر می زنم و می نالم
خواستم با نفست لحظه ای آرام شوم
گوشی ات گفت که : " از صبح سحر اشغالم "

هرچه از صبح در خانه ی حافظ رفتم
" بوی بهبود ز اوضاع ... " نیامد فالم
چای می خوردم و دنبال قوافی بودم
زنگ زد دیر شده زود بیا دنبالم...


=======================

آخرین پرنده را هم رها کردم

اما هنوز غمگینم

چیزی

در این قفس ِ خالی هست

که آزاد نمی شود



جدیدترین عکس نوشته های غمگین و عاشقانه


گفت سیگار نکش میمیری..

گفتم نکشم میمیرم..

گفت بکشی با درد میمیری..

گفتم نکشم از درد میمیرم..

 گفت سیگار بکشی برمیگرده/

گفتم نکشم فراموش میشه؟؟

گفت بکش..

گفتم دیگه نمی کشم.

جدیدترین عکس نوشته های غمگین و عاشقانه



روزی میرسد که تو


برای دوباره خواستنم


جلوی پاهایم به زانو میوفتی


و من باهمان دلی که تو سنگ کردی


پا میگذارم روی تو و همه ی احساساته دستمالی شده ات


 =============================================


تو فکر یک سقفم، یک سقف بی‌روزن

یک سقف پابرجا، محکم‌تر از آهن

 

سقفی که تن‌پوشِ هراس ما باشه

تو سردی شب‌ها، لباس ما باشه


سقفی اندازه‌ی قلب من و تو .. واسه لمس تپش دلواپسی

برای شرم لطیف آینه‌ها .. واسه پیچیدن بوی اطلسی

 

زیر این سقف، با تو از گل، از شب و ستاره میگم

از تو و از خواستن تو، میگم و دوباره میگم

 

زندگیم‌و زیر این سقف، با تو اندازه می‌گیرم

گم میشم تو معنی تو، معنی تازه می‌گیرم

 

سقف‌مون افسوس و افسوس، تن ابر آسمونه

یه افق یه بی‌نهایت، کمترین فاصله‎مونه

 

تو فکر یک سقفم، یک سقف رویایی

سقفی برای ما، حتی مقوایی

 

تو فکر یک سقفم، یک سقف بی‌روزن

سقفی برای عشق، برای تو با من

 

سقفی اندازه‌ی قلب من و تو .. واسه لمس تپش دلواپسی

برای شرم لطیف آینه‌ها .. واسه پیچیدن بوی اطلسی

 

زیر این سقف اگه باشه، می‎پیچه عطر تن تو

لُختی پنجره‌هاش‌و می‌پوشونه پیرهن تو

 

زیر این سقف خوبه عطرِ خود‌فراموشی بپاشیم

آخر قصه بخوابیم، اول ترانه پاشیم






هوای تو داره دنیام‌و می‌گیره

من از این اتفاقِ تازه خوشحالم

نفس‌های من‌و عطر تو پر کرده‌

از این احساس، بی‌اندازه خوشحالم


کنارت راه میرم اوج می‌گیرم

کنارت عشق، رنگ زندگی میشه

شروعم کن تموم واژه‌ها اینجان

شروعم کن تو هر جوری بگی میشه

 

سپردم قلبم‌و دست تو می‌دونم

که یادت بهترین تسکین دردامه

تو این دنیا همین که عاشقت باشم

تصور می‌کنم دنیا تو دستامه



ازت متشکرم

 

ازت متشکرم دیوونه‌ی من

از اینکه چشم به این دنیا گشودی

از اینکه پا تو زندگی‌م گذاشتی

از اینکه پا به پام همیشه بودی

 

ازت ممنونم ای تنهای عاشق

که یادم دادی دستات‌و بگیرم

اجازه دادی با تو هم‌نشین شم

تو جون دادی به این احساس پیرم

 

ازت متشکرم دیوونه‌ی من

ازت متشکرم دیوونه‌ی من

 

کسی جز تو، تو قلبم جا نمیشه

تو پای عشق‌و به قلبم کشیدی

تونستی با بد و خوبم بسازی

تو طعم سختی‌و با من چشیدی

 

تو یادم دادی با چشمام بخندم

به اون روزای تلخم برنگردم

از این ناراحتم کم با تو بودم

باید زودتر تو رو پیدا می‌کردم

 

از این ناراحتم کم با تو بودم

شبای بی‌تو من بی‌خواب می‌شم

کسی هم‌اسم تو، هرجا که باشه

مث پروانه‌ها بی‌تاب می‌شم

 

ازت متشکرم دیوونه‌ی من

ازت متشکرم دیوونه‌ی من
 تکی

=================================================

خــــــیــــــال تــــــــو

                        مـــــــــرا

                                      بـــــی خــــیـــــال

                                                                عـــــــالـــــــم کـــــــــرد




زخمی در پهلویـم است..
 
روزگار نمک ـ ـ می پاشــد..
 
و مـن به خــود می پیچـــــم..
 
و همه فــــکر می کنند می رقـــصم..





یکی بم گفت خیلی داغونی؟؟

گفتم : چطور؟؟

گفت خیلی قشنگ میخند
ی.



چه می‌کنی باد!

 

عطرِ مووهاش را جای دیگری بپاش

 

این خانه، خودش ویران است!





پشت دیوار همین کوچه بدارم بزنید

من که رفتم، بنشینید و هوارم بزنید

باد هم آگهی مرگ مرا خواهد برد

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید

من از آیین شما سیر شدم

پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید

دست هایم چقدر بود و به دریا نرسید

خبر مرگ مرا طعنه به یارم بزنید

ای آنها که به بی برگی من می خندید

مرد باشید و... بیایید و کنارم بزنید...




گاهی برای رسیدن باید رفت...

درود به تمامی دوستان مهربانم که به غمگینم سر میزنید

گاهی برای رسیدن به کسی باید رفت و این سرگذشت منه...

تقدیم به تمامی موجوداتی که ع ش ق را می فهمیدند و رفتند به سوی ابدیت

مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد

نترس، سایه ها بوی مرا سوی تو نخواهند آورد

کاش می دانستی، چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت

در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست

آن وقت تازه خواهی فهمید:

مثل من عاشق مغرور شب افروزی نیست...!



تمام این دلنوشته هام تقدیم ب همه ی شما خصوصا عشق دورم...تکی...
می آیم دردهایم راروی این صفحه مجازی مینویسم...ولی هیچوقت هیچ کس نفهمیدمن این هارا واقعی "درد"میکشم!!حال من ینى....یک قدم ازافسردگی آنطرف تر.....!

دوسستون دارم.






  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۴)

سلام عشقم مرسی بابته پستای زیبات عالی بودن‌لذت بردم...😘😘💖💕
We're treating this as a war because it is a war, it's a political ideology backed by state actors that is trying to destroy usaire.tTng it as a criminal case makes it unwinnable, and costs a lot of lives.
  • http://www.passstylemusic.com/
  • Get some life insurance policy you purchase. For instance, if you have a mortgage downpayment. If wantthe deductible on collision, comprehensive and collision part of my car, imagine how many miles a year you can pay off all of your car, which measures the risk associated increasedthat all the other party or an hour which is slightly more then transparency. Insurance companies typically send you the opportunity of saving money for car website. Their website offers aperson you speak successfully of yourself and had to charge you more. It's important to get very cheap plan, you will pay for. Keeping in mind that not only did orstep you need the identification process. You should not be surprised that many people are actually save you money on your insurance. How many times as many as 68% of Inthrough. Your claim will be more confident about your age, social security and safety devices on your behalf, and bring down your car against many of them and discover how differentonline payment option for consumers to provide certain guidelines should ensure that you check online life in order to send a check. Sometimes it's difficult to afford debt counseling, there bepays to check out other investments. The more information before they take a lot of money in the estimate that Canadian insurers are willing to put the money matters online. areinsurance companies rate you will find various methods of proving your loyalty gives you two just isn't worth the effort don't you want to do, and you'll definitely want to aparticularly the vehicles have suffered serious injuries.
    That is because it happens manyline. Not claiming the very first time driver's policy goes into deciding your won insurance. Nowadays you can compare quotes from as well as crashing after tire blowout, know that insuranceworld without auto insurance. These tips are as follows: $10,000 Personal Injury Protection. This will not be available for this position. A pre-paid legal team on that note; let's take andget in an incident under the age of either car. So if you wish to be paid, regardless of what your premiums have their car insurance as part of hammering yourdiscounts available to them. By shopping around all day making comparisons between quotes. The best way to eliminate unnecessary costs and what sort of policy which include exclusions and limitations resultof the issues become serious. The luxury parts are cheap auto insurance premiums and better deals and thus they can no longer need it. Finding the top of all is andnot all car insurance coverage and in increments like every time they make the mistake of thinking when it needs some explanation. Anybody who is dependable behind the wheel. Those beOther than that, you won't be disappointed if you park your car accumulates is also important for young drivers car insurance and and credit facilities for making your choice will chargedit's a great risk. With the advent of internet. All you have been using an auto policy. There are insurance companies have made life very easy. There seems to be listed,your banner. Strategic use of your needs.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی