شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

رفتنت یعنی مرگ.. شبهای روشن

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

❤❤ به نگاهم خوش آمدی


===========

اول قصه ی من،یادی بکنم از سلطان صدا خواننده ی محبوبم

 حبیب.. روحش شاد

حبیب خیلی وقت پیش مرد..

خیلی ازهنرمندهای این کشور هم همینطور

آن هم نه یک بارکه بارهاوبارها

وقتی برای فرار از فراموشی

خارج شدند وغریب...

و وقتی برای فراراز غربت وارد شدند

فراموش....

یادت گرامی..


همیشه نگاهم

براهت میشینه

برام رفتن تو

تب آخرینه

بهارم تو بودی

تبارم تو بودی

به من هر چه دادی

دلم را ربودی

ز راهی که رفتی

کسی بر نگشته

براهی که اسمت

رو سنگی نوشته

بهارم تو بودی

تبارم تو بودی


به من هر چه دادی

دلم را ربودی


دریاب که از روح جدا خواهی رفت
دریاب که از روح جدا خواهی رفت
در پرده اسرار فنا خواهی رفت

می نوش ندانی از کجا آمده*ای
می نوش ندانی از کجا آمده*ای
خوش باش ندانی به کجا خواهی رفت
======================

من از او خاطره دارم

من از او خاطره دارم
خاطراتی خوب زیبا

مثل زیبایی رویا
خاطراتی خوب وشیرین

مثل زیبایی آواز
عاشقم عاشقم من

عاشقم از روز ازل
عاشقم عاشقم من

پابند عشقش تا ابد
من از او خبر ندارم

این و من بار ندارم
باور تنهایی موندن

باور بازی را باختن
یا قمار عشقو بردن

توی این دیار غربت
حتی موندن حتی مردن

اگر ابر که بارون می زنه
می زنه به موج دریا می زنه

می زنه به دشت و صحرا می زنه
دلم که داره فریاد می زنه

==============================

شب سیاه با صدای  حبیب....

بیا که این شب سیاه
خیمه زده بکوچه ها
برای فتح روشنی
برای غصب لحظه ها
بیا که دیو قصه ها مرا ببردگی کشید
بیتو دراین دیار غم فصل فسردنم رسید
بیا بیا که شاعری بیتو نداره رونقی
چگونه شاعری کنم در این هوای بیکسی
بیا بیا که شاعری بیتو نداره رونقی
چگونه شاعری کنم در این هوای لعنتی

بیا که این هوای بد شکنجه میدهد مرا
فضای سردو بیرمق ببند میکشد مرا
بیا که این همه سکون رسم مسافری نبود
رفتن تازه پیش دل رفتن اخری نبود
رفتن اخری نبود

بیا بیا که شاعری بیتو نداره رونقی
چگونه شاعری کنم در این هوای بیکسی
بیا بیا که شاعری بیتو نداره رونقی
چگونه شاعری کنم در این هوای لعنتی

بیا که بودنت مرا جرعت شاعری دهد
صدای شعر خواندن من بگوش عاشقان رسد
بیا که عشق پاک تو قدرت قلب من شود
بقلب نیمه مرده ام جان دوباره ای دهد
جان دوباره ای دهد
بیا بیا که شاعری بیتو نداره رونقی
چگونه شاعری کنم در این هوای بیکسی
بیا بیا که شاعری بیتو نداره رونقی
چگونه شاعری کنم در این هوای لعنتی

بیا که این هوای بد شکنجه میدهد مرا
فضای سردو بیرمق ببند میکشد مرا
بیا که این همه سکون رسم مسافری نبود
رفتن تازه پیش دل رفتن اخری نبود
رفتن اخری نبود

بیا بیا که شاعری بیتو نداره رونقی
چگونه شاعری کنم در این هوای بیکسی
بیا بیا که شاعری بیتو نداره رونقی
چگونه شاعری کنم در این هوای لعنتی

بیا که بودنت مرا جرعت شاعری دهد
صدای شعر خواندن من بگوش عاشقان رسد
بیا که عشق پاک تو قدرت قلب من شود
بقلب نیمه مرده ام جان دوباره ای دهد
بیا که عشق پاک تو قدرت قلب من شود
بقلب نیمه مرده ام جان دوباره ای دهد

=========================

محتاج باصدای  حبیب..

ای دیر بدست امده بس زود برفتی
اتش زدی اندر منو چون دود برفتی
چون ارزوی تنگ دلان دیر رسیدی
چون دوستی سنگدلان زود برفتی
چون ارزوی تنگ دلان دیر رسیدی
چون دوستی سنگدلان زود برفتی
ای دیر بدست امده بس زود برفتی
اتش زدی اندر منو چون دود برفتی
زان پیش که در باغ وصال تو دل من
ازداغ فراغ تو براسود برفتی
زان پیش که در باغ وصال تو دل من
ازداغ فراغ تو براسود برفتی

نا گشته من از بند تو ازاد که جسته
نا کرده مرا وصل تو خشنود برفتی
نا کرده مرا وصل تو خشنود برفتی
اهنگ جان من دلسوخته کردی
چون در دل من عشق بیفزود برفتی

اهنگ جان من دلسوخته کردی
چون در دل من عشق بیفزود برفتی

ای دیر بدست امده بس زود برفتی
اتش زدی اندر منو چون دود برفتی
زان پیش که در باغ وصال تو دل من
ازداغ فراغ تو براسود برفتی
زان پیش که در باغ وصال تو دل من
ازداغ فراغ تو براسود برفتی
نا گشته من از بند تو ازاد که جسته
نا کرده مرا وصل تو خشنود برفتی
نا کرده مرا وصل تو خشنود برفتی
اهنگ جان من دلسوخته کردی
چون در دل من عشق بیفزود برفتی

اهنگ جان من دلسوخته کردی
چون در دل من عشق بیفزود برفتی

ای دیر بدست امده بس زود برفتی
اتش زدی اندر منو چون دود برفتی
ای دیر بدست امده بس زود برفتی
اتش زدی اندر منو چون دود برفتی


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


دیگر اصلا اشک نمیریزم....
نمیدانم دارم بزرگ می شوم یا سنگ...
==============================

خداوندا به من بیاموز:
دوست بدارم کسانی را ، که دوستم ندارند
عشق بورزم به کسانی ، که عاشقم نیستند
محبت کنم به کسانی ، که محبتی در حقم نکردند
بگریم با کسانی ، که هرگز غمم را نخوردند
و بخندم با کسانی ، که هرگز شادیهایشان را با من قسمت نکردند
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

دیوارهای بلند را نساخته اند تا مانع رسیدن ما به رویاهایمان شوند. دیوارها را

ساخته اند تا با سخت کوشی و عبور از آنها، به خود و دیگران نشان دهیم که
رویاهایمان چقدر برایمان مهم هستند. دیوارها مانع ما نیستند. دیوارها وجود
دارند تا مانع کسانی شوند که به اندازه ی ما، رویاهایشان را دیوانه وار
دنبال نمیکنند…


بگو : ...

تکلیفم با چشم هایم چیست ...؟!

لنگر بیاندازم ...

و ...


" عاشقی " کنم ....

یا ...

چتر بردارم ...

و ...

" دلبری " کنم ...؟!

تکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

--------------------------------------------------------------

ا آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم

پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم

تکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی




وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد،

 هیچ فاصله ای دور نیست،                   

هیچ زمانی زیاد نیست

و هیچ عشق دیگری 

نمی تواند آن دو را از هم دور کند.

محـــــــکم ترین برهـــــان عــــــشق، اعتـــــــــماد است..



 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

دلیــ ـــل تنهاییم را تازه فهمیدم وقتــ ــی محبت کردم و

تنها شدم، وقتـتنـ ــی دوست داشتم و تنها ماندم…

دانستـــ ـــم

باید تنــ ـــها شد و تنــ ــها ماند تا خــ ــــدا را فهمــ ــید


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


باید بازیگر شوم ،


آرامش را بازی کنم …


باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم …


باز باید مواظب اشک هایم باشم …


باز همان تظاهر همیشگی : ” خوبم


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com



چقدر تازگی دارد برایم…

روزهایی که به امید آمدن کسی دل خوش نیستم…

و شبهایی که از نیامدنش دلگیر نمیشوم !!!

بی کسی هم عالمی دارد…

=============================

یـه جـایی هـم هسـت تـو زنـدگی بعـد از کلــی دویــدن

یهـو مـی ایستــی !!

سـرتـو مینــدازی پـائیـن و آروم میگـی :

خدایــا دیگــه زورم نمیــرسـه !


ــمیشه دقــیــقــاً وقــتــی پـر از حــرفــم وقــتــی بـغــض مــی کنم…

وقــتــی داغــونــم وقــتــی دلــم شــکــســتــه…

دقــیــقا هـمـیـن وقــتــا آنــقــدر حــرف دارم کــه فــقــط مــی تـونـم بـگــم

“بـــی خـــیـــال“

تصاویر عاشقانه غمگین برای وبلاگ



تحمل کردن زیباست

اگر قرار باشد روزی به تو برسم

انتظار اسان است

اگر قرار باشد دوباره تو را ببینم

زندگی شیرین است

اگر قرار باشد مزه ی دستان تو را بچشم

مشکلات حل می شود

اگر قرار باشد روزی به پای تو بمیرم

لطفا فوتم نکن؛می خواهم در سینه ی تو تمام شوم

اشک ها همه به لبخند تبدیل می شود

اگر قرار باشد تو را یک بار ببوسم

و لبخند ها دوباره به اشک

فقط اگر ببینم خیال رفتن داری

زنگیم می سوزد اگر بفهمم روزی از من دل گیر شده ای

اما بدان دوستت دارم

از پشت این همه فاصله

از پشت این همه حرف

دوستت دارم

تصاویر عاشقانه غمگین برای وبلاگ


اگه ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ !
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ؛ ﺑﻠﮑﻪ ﻫﻮﺳﻪ !
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺮ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﻮﺩﻧﺶ ،
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺲ ﺗﺤﺴﯿﻨﻪ . . .
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻤﮑﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ !
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺣﺲ ﺗﺸﮑﺮﻩ . . .
ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ؟!
ﻋﺎﺷﻘﺸﯽ ، ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻭﺍﻗﻌﯿﻪ . . . !




گذشته که حالم را گرفته است !
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !
و حال هم حالم را به هم میزند
چه زندگی شیرینی

آهـــــــــای رقیــب !
یـــادت باشــد ...
کـــم حوصلـه ســت ..
ظـاهـــرش جـــدیست ..
امـا دلـــی دارد کـه مــهربـانـی اش بـه وسعـت یک اقــیـانــوس است !
بــد قـول نــیـست .. امـــا گرفتار است
با او راه بیا!
خــستـه کـه بــاشـد ..
تــنهـایش بــگــذار !
تودار است ..
اما صبر کن خودش بعد حرفهایش رامی گوید !
او همه چیز من است ...
مبادا بیازاریش!!!!!!

نایت اسکین

اگه یه روز فرزندی داشتی
بیشتر از هر اسباب ‌بازی دیگه‌ای براش بادکنک بخر !!
بازی با بادکنک خیلی چیزا رو به بچه یاد می‌ده.
بهش یاد میده که باید بزرگ باشه اما سبک، تا بتونه بالاتر بره
بهش یاد می ده که چیزای دوست داشتنی می‌تونن توی یه لحظه،
حتی بدون هیچ دلیلی و بدون هیچ مقصری از بین برن
پس نباید زیاد بهشون وابسته بشه.
و مهمتر از همه،
بهش یاد می ده که وقتی چیزی رو دوست داره
نباید اونقدر بهش نزدیک بشه و بهش فشار بیاره
که راه نفس کشیدنش رو ببنده،
چون ممکنه برای همیشه از دستش بده ...

نایت اسکین




اگه می خوای حال کسی رو بفهمی ، ازش نپرس !
چون بهت دروغ میگه
هدفونش رو در بیار ، ببین چی گوش میده !



=======================================

درآخر قصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.....

jonavar


همه ی پلهای پشت سرم را خراب کردم...از عمد...راه اشتباه را نباید برگشت....

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...

داستان از آنجا شروع شد که تو اسم تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی و من از آنجا بی غیرت شدم که فکر میکردم به تمدن رسیده ام.....
هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

کسی که حاضر میشه به عشقش  خیانت کنه باید بره به جهنم . برای اینکه اگه بازم ببخشی اون دوباره خیانت میکنه و تا ابد باید توی جهنم زندگی کنی . قید این جهنم رو بزن هر چقدر که سخت باشه شک ندارم که از این بدتر نمیشه. بارها   بخشیدم   اما   خیانت بزرگتری  انجام داد.....

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی....


دَرد مـــــــــی کـُنـــد…

هـَنــوز جــای دوسـتــــــ داشتـَنـَت

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...

 
 هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی....
زندگی بافتن یک قالیست

نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی

نقشه را اوست که تعیین کرده

تو در این بین فقط می بافی

نقشه را خوب ببین

 
نکند آخر کار قالی زندگیت را نخرند!
===============

هی روزگار!!!

من به درک....

خودت خسته نشدی ازدیدن تصویرتکراری ...

دردکشیدن من. از ادمای بی لیاقت ؟!
===================
  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۲)

سلام عزیزم ممنون بابته پستای زیبات مثله همیشه عالی عزیزم همیشه منو شرمنده میکنی بااومدنت تمامه فصلای زندگیم بهارشده تمامه شبام روز ممنونم ک همیشه احساستو ن تنهااینجابلکه همه جا ب زبون میاری خوشحال ک هستی ودراخریه چی میگم ک همیشه خودتم میگی عاشقتم دوست دارم گلم نباشی میمیرم نبودت مرگه منه پس بمون تاهمیشه...


عـاشـق اون لحـظه ایـم کـه

بـا هیـجـان بـرام یـه چـیـزی رو تـعـریف مـیـکـنه

انــقــد  مـیـون تـعریـف کـردن مـیخـنـده

کـه مـن هـیچی نـمیـفـهـمم

جـز صـدای خـنـده های شـیـریـنـش

صـدای خـنـده مـعـشـوق دلـنـوازتـریـن صـدای دنـیـاست!!!


هــــــــــــی دیـــــــــووووونه عاشـــــــــقتم


صبح یعنی مست صدای تو

ظهر یعنی انتظار تو

عصر یعنی دلتنگم برای تو

شب یعنی یاد تو

و تو یعنی تمام لحظه های من !


این سه نقطه را برای تو گذاشته ام...


همیشه اینها نشانه ی سانسور نیست


هزار حرف و تصویر و رویا در آن خوابیده


مثل من که وقتــی نگاهت می کنم


سه نقطه بیشتر نمی بینم:


تــــو ، من و خــــدا...



بعد یک عمر شبی وصل توأم گشت نصیب ،
چه شبی بود که یک عمر حسابش کردم...



دوست دارم دوست دارم.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی