شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

دوست مجازی من.. شبهای روشن

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ب.ظ
سلام ودرود
به وبلاگ من خوش اومدید
قبل از حرفام برای عضویت در گروه بزرگ شبهای روشن کلمه ی عضو رو به این شماره ارسال کنید..09016461973

=================
یه گله ی دارم ازبعضی دوستانی که نظرمی دن
این وبلاگ منه هرکس دوست داره نظر بده
اما ن خارج از گود وبلاگ
بعضی دوستان طریقه نظر دادن در یک رسانه ی جهانی رو  نمی دونند
انچه در درون خود برداشت می کنند اینجا می نویسند
که متاسفانه شرم آوراست
من همه ی نظرات دوستانی که اصلا به وبلاگ ربط نداشت پاک کردم
درصورت تکرار پیگیری قانونی خواهد شد.
=================
در اینجا من گوشه ای ازمجازات کسانی که تهمت بزنندرو بیان می کنم..
افترا درلغت به معنی دروغ بستن ،وبهتان زدن،ودر اصطلاح حقوقی عبارت است از نسبت دادن
صریح عمل زشت برخلاف حقیقت و واقع شخص یا اشخاص معین به
یکی ازطرق مذکور درقانون .مشروط براینکه صحت عمل ناعادلانه نسبت داده شده
در نزد مراجع قضایی ...........
پس دوستان لطف کنن مارو به دردسر نیندازند
نظر فقط راجب مطالب این وبلاگ داده شود
=======================


خـــــــــــدا …
اینقدر تو خودم ریختم ،
که از سرمم گـذشــت…
دارم غـــــــرق میشم …
دسـتت کــــــجاست!!!
========================
هنوزهم نمیدانم چه شده
چرا بامن حرف نمیزنی
فقط این را میدانم که دردادگاهت محکوم شده ام به تبعید
ازآغوشت به تنهایی وبازهم تنهایی
شکنجه میکنی مرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟







وقتی که گرگ بره نما شد چه می‌کنید؟!

شیطان خدا نکرده خدا شد چه می‌کنید؟!

در معبدی که خاطره‌ها در عبادتند

برقی جهید و قبله دو تا شد چه می‌کنید؟!

این خار این وَبالِ لبِ چینه‌های لخت

سالار باغ آینه‌ها شد چه می‌کنید؟!

این پیرزن که خون اساطیر می‌خورد

خاتون قصه‌گوی شما شد چه می‌کنید؟!

ای چشم‌های سبز تماشا اگر شبی

یک در کنار پنجره وا شد چه می‌کنید؟


103322_630

   آدمها
آدمکهایی شده اندپوشالی باقلبهایی از جنس آهن و سنگ
آدمها
چهره زشت و بی روحشان را پشت نقابی از مهر پنهان کرده اند
آدمها
دیگر آدم نیستند
خنجری شده اند تا روحت را
ناجوانمردنه وبا لبخندی زیبا برلب بدرند
وتو ندانی
اعتماد یعنی چه
ودلت بلرزد با دیدن هر لبخندی
آدمها
چقدر بد شده اند
============================
شعله زد عشق و من از نو نو شدم
پر شدم از عشق تو مملو شدم
شوق شیدایی مرا از من گرفت
من به خود برگشتم از تو تو شدم

آه ، با تو من چه رعنا می شوم
آه ، از تو من چه زیبا می شوم
عطر لبخنده خدا می گیرم و
شکل آواز پری ها می شوم

با تو من هم جامه ی شب می شوم
هم طپش با گرگره تب می شوم
با تو من هم بستره گلبرگ ها
از شکفتن ها لبالب می شوم

شعله زد عشق و من از نو نو شدم
پر شدم از عشق تو مملو شدم
شوق شیدایی مرا از من گرفت
من به خود برگشتم از تو تو شدم

آه ، با تو من چه رعنا می شوم
آه ، از تو من چه زیبا می شوم
عطر لبخنده خدا می گیرم و
شکل آواز پری ها می شوم

آه ، هستی جز تمنای تو نیست
آه ، لذت جز تماشای تو نیست
یک نفس دور از تو باشم ، مرده ام
زندگی جز مرگ در پای تو نیست...



قول داده بودم گاهی هر از گاهی

فانوس یادت را بی چراغ روشن کنم

خیالت راحت...من همان منم

هنوز هم در این شب های بی خواب وخاطره

میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم

و به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد

خیالت راحت.....





هے رفیق..
زیادے خـوبے نکن...
انسان است .... فراموشکار است...
ازتنهاییش که دربیاید...تنهاییت را دور مــے زنـد..
پشت مــے کنـد بـه تو .... بـه گذشتـه اش..
حتے روزے میرسـد که بـه تو مــے گویـد..
شـــُما...؟


اگر بعد از هر لبخندی هیچ وقت خدا را شکر نمی کنید؛

حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید
==============================
   من ماندم و حلقه طنابی در مشت
    با رفتن تو به زندگی کردم پشت
    بگذار فردا برسد می شنوی
    دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت
===============================

هرکه آید گوید:
گریه کن! تسکین است
گریه آرام دل غمگین است
چندسالی است که من می گریم
در پی تسکینم
ولی ای کاش کسی می دانست
چند دریا بین ما فاصله است!!؟
من و آرام دل غمگینم…!!!!
وقتی می گویم دیگر ســراغم نیــا
فکر نکن که فراموشت کردم ،
یا دیگر دوستت ندارم…
نــــــــــــه…
من فقط فهمیدم وقتی دلت با من نیست،
بودنت مشکلی را حل نمی کند…
::
::
هـــی لعنتــــــی….
اون طوریــم که تـــو فکــر میکنـــی نیســـت…
شایــد عاشقـــت بودم یه روزی….
ولــی ببیــن بــی تـــو، هــم زنــده ام…
هــم زنــدگی میکنـــم…
فقط گاهــی در ایــن میــان…
::
::
یــادتــــــــ………
زهـــر میکنــد به کامــم زندگــی را …
همیـــــــــن… ...

گالری عکس های عاشقانه و دل نوشته های عاشقانه 2015

شک کرده بـودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “مـ…ــن” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!

==============================

با زنــــــدگی قهر نکـــــــن!

دنیــــــا منت هیـــــــچ کَسو نمی کشــــــه

اگه هیچ کس نیس، خدا که هَس

خدای عاشقانِ خسته، دل شکسته!

تو می‌دانی

چقدر سخت است ساده بودنو ساده ماندن

در دنیای آدمک‌ها، نقش‌ها، نقاب‌ها، ادعاها

و چه جرم بزرگیست سادگی‌!

که اینگونه تنِ نحیفِ عشق به درد می‌آید…

تو را قسم به اشک‌های لرزانِ آن دلِ ساده ، که ساده شکست

تو را قسم به نگاهِ نگرانِ چشم‌های منتظر به راه

تو را قسم به سادگیِ آن “اسمِ سه حرفی”

تو را به “عشق”، به “اشک”، تو را به “خدا” قسم

هوایِ سادگانِ عاشق‌ات را داشته باش



خــوب ِ مــن ،
    همین جا درون شعرهایم بمان
    تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد
    به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛
    من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها
    شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان
    تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم
============================
.
عشق جایی می تپد که تو باشی پس باش آنجا که باید باشی
در کنار احساسی از باران ، لطافت را از برگ جدا شده از گل هم میشود فهمید
احساست را برای لحظه ای به آفتاب هم ببخش که گرمی را به تو می بخشد
احساس را باید در قابی از عقل گذاشت و عاشقانه به آن خیره شد

گالری عکس های عاشقانه و دل نوشته های عاشقانه 2015


ودر  آخر    خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا..........

〰 ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺍﻣﺸﺐ میخوام همه را ببخشم 〰
ﺧﺐ ﺑﺎ ﻛﺪﻭﻡ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻨﻢ ؟!؟!
.
.
.
.
آهـــا✔✔
↩ ﻳﺎﺩﺗﻪ ﺍﻭﻧﻜﻪ ﺑﻬﻢ میگفت ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻌﺪ ﺭﻓﺖ ﺑﺎ ﻳﻜﻲ دیگه و ﺍحساسمو ازم گرفت ؟ ↪
عیب ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺒﺨﺸﺶ ...✔
ﺧﺪﺍ ﺟﻮﻧﻢ ﻳﺎﺩﺗﻪ ﺍﻭﻥ ﺭﻓﻴﻘﻤﻮ ﻛﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩﻡ ﺑﻮﺩ ؟
ﻳﺎﺩﺗﻪ ﻣﻨﻮ ﻓﺮﻭﺧﺖ بخاطر جنس مخالف ؟
آره ؟!
ﺑﺒﺨﺸﺶ ...✔
ﺧﺪﺍﻳﺎ ﻳﺎﺩﺗﻪ ﻳﻜﻲ دیگه ﺑﻮﺩ ﻭﻗﺘﻲ ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻥ ﻣﻴﺸﺪ دست ﻣﻴﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﻧﻘﻄﻪ ﺿﻌﻔﺎﻡ ؟!
ﺑﻌﺪ ﻣﻨﻢ ﺷﺪﻡ یه آدم ﻛﻴﻨﻪ ﺍﻱ !!!
ﺍﻭﻧﻢ ﺑﺒﺨﺶ ...✔
ﺧﺪﺍﻳﺎ ﻳﺎﺩﺗﻪ ﺑﻬﻢ ﺩﺭﻭﻍ گفتن ؟
ﻣﻨﻢ ﺑﻪ ﺭﻭﺷﻮﻥ نیاﻭﺭﺩﻡ ﺗﺎ ﺭﻭ ﺑﺸﻪ ؟!؟!
ﺑﺒﺨﺸﺸﻮﻥ ... ✔
  خدا جونم این خاصه ... ؛
یادته اون که عاشقش بودم حتی احساسمو یه لحظه هم بروش نیاورد ؟
طوری نیست ... اونم ببخش ...!!!✔
ﺧﺪﺍﻳﺎ ﻣﻦ ﺑﺨﺸﻴﺪﻡ ...
↩ ﺣﺎﻻﺗﻮ ﺑﺒﺨــﺶ ↪
تو ببخش ﻛﻪ ؛
ﺍﺯ ﻣﻦ ﻳﻪ آﺩﻡ ﺑﻲ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻭ ﻛﻴﻨﻪ ﺍﻱ ﻭ ﺑﻲ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﻣﻐﺮﻭﺭ ﻭ ﻣﺰﺧﺮﻑ ﺳﺎﺧﺘﻦ ...!!!
ﺧﺪﺍﻳﺎ ﻳﺎﺩﺗﻪ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﻣﻴﺨﻨﺪﻳﺪﻡ ؟
ﺧﺪﺍﻳﺎ ﻳﺎﺩﺗﻪ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻡ دوست ﺩﺍﺷﺘﻨﻮ ؟
خدﺍﻳﺎ ﻳﺎﺩﺗﻪ ﻣﻨﻢ ﺧﻮﺏ بودنو بلد ﺑﻮﺩم ؟
بــــد ﺷﺪﻡ
خدایا به خاطره بعضی ها من الان خیلی بد شدم ...!!!
ﺗﻮ ﺑﺒﺨـــﺶ ... ؛ من این نبودم !!!
☆ باختم به مردمانت☆






  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۱)

سلام احسنت ب عشقم عالی گفتی دمت گرم روی هرچی نارفیقه کم کردی گین دلت بام ک اینقد پاکه دوست دارم تاهمیشه....





بمون باهام چون موندگاری تاابد توقلبم نبضم باتومنظمه بی توهیچم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی