شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

یکی بودیکی نبود.. شبهای روشن

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۷ ب.ظ
خوش اومدید


مرسی از کسی که منو مشغول نوشتن کرد........
 

عمری از آمدنش گفتیم...
 هـــــــــــــــــــــــی
الان از رفتنش........
=====================
رهی معیری چنین می فرماید
من از آن کشم ندامت
که تورا نیازمودم
توچرا زمن گریزی
که وفایم آزمودی
==================

ماسه ها فراموش کارترین رفیقان راهند
پا به پایت می آیند آنقدر که گاهی
از سماجتشان در همراهی حوصله ات را سر میبرند
اما کافی است تا اندک بادی بوزد یا خرده موجی برخیزد
تا برای همیشه از حافظه ضعیفشان رد پایت پاک شود
من از نسل ماسه نیستم!
از نسل صدفم!
صدف هایی که به پاس اقامتی یک روزه تا دنیا دنیاست صدای دریا را
برای هر گوش شنوایی زمزمه میکنن

یکی بود ، یکی نبود
من موندم و اون نموند
من دیدم و اون ندید
من خواستم و اون نخواست
من التماس کردم و اون نشنید
من هستم و اون رفته !
من خستم و اون …
.
.
چه جمله ی غریبی است “فراموشت می کنم”
وقتی تا آخر عمرت با یاد او زندگی می کنی !
.
.
روزها بی تو می گذرند و شب ها با تو نمی گذرند
تمام درد من این است !
---------------------------------------
این روزها ،
” بغض ” دارم ،
” گریه ” دارم ،
تا دلت بخواهد ،
” آه  ” دارم . . .
ولی بازیگر خوبی شده ام
” می خندم !

 

 

 

 

 
من مانده ام با یاد تو
و بغضی که لگد می زند
بر حنجــــــــــــره ای پا به ماه
--------------------------------------------
رویاهایم را به سمسار دادم پشت شیشه ی مغازه اش نوشت :
کابوس های عاشقانه به قیمت جوانی

 

 

 

 

ماهم مرد
ماهت بمیرد آسمان

 

 

 

 

دلگیرم از اتشی که گرمم نکرد
از بارانی که بارید و خیسم نکرد
از پاییز که با دورنگی فریبم داد
دلگیرم
دلگیرم از تنهایی

32448040007656989100 300x233 اس ام اس اشک و بغض


چقد سخته وقتی ازت میپرسه “ ناراحت شدی ؟ ”
اشک از چشات بریزه و بگی اشکال نداره . . .

..

کاش کسی باشد تا بغضهایم را قبل از لرزیدن چانه ام بفهمد
کاش . . .

..

درد می کشد بغض . . .
وقتی اشک هم آرامش نمی کند . . . !

..

کاش هرگز ندیده بودمت
لعنت بر چشمی که بی موقع باز شود !
.
.
یادمان باشد با هم بودن دلیلی برای با هم ماندن نیست
رسیدن رفتن میخواهد اما آخر همه رفتن ها رسیدن نیست
یادمان باشد رفتنی میرود چه یک کاسه آب بریزیم پشت سرش ، چه هزاران قطره اشک …
.
.
برگرد ، من نگذاشتم روی صندلی تــــــــو هیچکس بنشیند حتی غــــــبار …
.
.
می گویند با چشمان بسته نمی شود دید
آری می شود ، من هر شب به امید دیدن تو چشمانم را میبندم …
.
.
خسته ام از داشتنی که هیچوقت برایم نیستی !
.
.
باهام بودی ولی همیشه میدونستم موندنی نبودی
ترس از نبودنت همه ی لحظه های قشنگ بودنت رو برام نابود میکرد
من با بودت نابود بودم چه برسه به نبودت !!!
.
.
گاهی وقتها تمام روزهایت میشود زندگی در یک قاب عکس !
.
.
به خدا گفته ام زحمت نکشد ؛ نه نیازی به زلزله هست نه نیازی به سونامی …
همین که تو نیستی ، همین که تو نمی خندی بلاهای بزرگی هستند که جهانم را با خاک یکی کرده اند !
------------------------------------------------------------------




  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۱)

سلام پست ها عالی....خسته نباشی بیگ لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی