شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

متن آهنگ علی جهانیان بنام آدم باش..

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ
گذشتت گذشته از حالت خبر بگیر که حالت حاله کسی رو بد نکنه تو روزگاری که همه حرف میزنن تو نزن نذار دله کسی بشکنه عشقی که بینه ما بود الان کجا رفته به خودت بیا ای آدم زنده بودن کافی نیست زندگی کن با عشق من چقدر سادم که به بادت دادم تمومه لحضه هامو اما نفهمیدم که چرا انتخابم این بود اگه نمیتونی فرشته باشی آدم باش سکوتت بهتر از دروغایه تکراریه فقط با من باش اگه نمیتونی فرشته باشی آدم باش سکوتت بهتر از دروغایه تکراریه فقط با من باش وجودت پر از حسه بی تفاوتی چرا با من سردی جز عشقو محبت از من چی دیدی که بهم خیانت کردی بگو تو هم نگرانه من هستی تو هم میگذرونی این روا رو به سختی تو هم اندازه ی من شکستی تنها نشستی سردی سردی تمومه حسه دوست داشتنو ازم جدا کردی دردی که درمون نداره میرم میرم میخوام با دردایه خودم آروم بگیرم دردی که پایان نداره اگه نمیتونی فرشته باشی آدم باش سکوتت بهتر از دروغایه تکراریه فقط با من باش اگه نمیتونی فرشته باشی آدم باش سکوتت بهتر از دروغایه تکراریه فقط با من باش وجودت پر از حسه بی تفاوتی چرا با من سردی جز عشقو محبت از من چی دیدی که بهم خیانت کردی اگه نمیتونی فرشته باشی آدم باش سکوتت بهتر از دروغایه تکراریه فقط با من باش
  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۲)

سلام قالب جدید خواستی به وبلاگ من بیا
✍..رویاے عاشقونہ..✍

میخام امشب یکم بات حرف بزنم....
ازروزایی بگم ک پیشم بودی وچه حسی داشتم....
تاحالابهت گفته بودم دفه اول عاشق صدات شدم؟؟
عاشق این شدم ک بایه لحن خاصی اسمموصداکردی....تاحالافک میکردم اسمم یه اسم عادیه ولی وقتی توبرای اولین باراسمموگفتی حس کردم اسم من باهمه ی اسمافرق داره.دلم میخادبهت بگم تامدت هااون لحن صداکردنت توذهنم مونده بودوهرشب بش فک میکردم....ا
اون وقتاازعشقت هرشب چشام بارونی بود.داشتمت ولی بازم اشک میریختم ازروزایی میترسیدم ک کنارم نباشی این حسوتاحالاداشتی؟؟؟
نه فک نکنم این من بودم ک همیشه عاشقت بودمو توعاشق کسی دیگ....
یادته بم میگفتی فقط توعشقمی؟
پس حالااون کیه ک دستشوگرفتی؟؟
میدونی چیه من ازت ناراحت نیستم برعکس ازت ممنونم ک باعث شدی این حس خوبوتجربه کنم....
درسته هرروز وهرساعت ازدور دنبالتم ومیبینمت باعشق جدیدت ....
درسته من اینارو مببینمواشک میریزم ولی توبخند توازته دل بخند فکر اینم نکن یه نفر این گوشع شهرداره ازدور نگات میکنه واشک میریزه....
حس میکنم دهنم مزه ی خون میده انگارباز لبمو ازبغض گازگرفتم ک دادنزنم بگم لعنتی من اینجام ببین منو....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی