شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

می دانم که می خوانی،شبهای روشن

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۸ ب.ظ


برایت مینویسم دوستت دارم

میدانم که نمیدانی ولی میدانم که میخوانی ؛ آرزویم این است که نخوانده بدانی …


تو این “مَن ها” را از خودت “مِن ها” کن ، من میمیرم برای باقی مانده ات …


قهوه چشمان توست ؛ تیره ، تلخ اما آرام بخش و اعتیاد آور …


در این ساعت شلوغ زندگی ، در این انبوه رفت و آمدهای پی در پی ، در این سرعت بی درنگ ثانیه ها ، تو یک مکث عاشقانه ای !


میگن منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده !

دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده …


توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “دوستت دارم”


چشمهایت

خدایا دوست دارم های هر روزمو که میگم بهت, میـــــــــــــــــــدونم میشنوی ......

 

 

خدایا ببخشیدای هرروزمو ک میگم بهت, میـــــــــــــــــــدونم میشنوی......

 

خدایا کمک خواستای هرروزمو ک میگم بهت ,میـــــــــــــــــــدونم میشنوی......

 

         پ بازم میگم:::

 

خدایا دوســـــــــــــــــت دارم.....ببخشــــــــــــــــــیدم......تنــــــــــــهام نذاریــــــــــــــــــــآ ......

----------------------

سلامتی اونیکه بخاطر عشقش رگشو میزنه...

ولی خبر نداره...

عشقش داره شاهرگ گردن یکی دیگه رو لیس میزنه....!!!

فراموش کرده ام
فقط گاهی بی اختیار
اسمش را که میشنوم
میشکنم.......
--------------------------------
زمانی آدمها به پای هم پیر می شدند
این روزها به دست هم پیر می شوند..!

با چشمان خیس دنبال قبرم میگشت...

یادش نبود روزی را که گفت گورت را گم کن


خدایا....
هیچ بنده ای رو اونقدر تنها نکن که
به هر بی لیاقتی بگه عشقم...
----------------------------
دلم همچون آسمان، پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند




یه وقتایی واقعا لازمه کرکره ی زندگیمونوبکشیم پایین!

 یه پارچه سیاه بزنیم رو درش بنویسیم...

 کسی نمرده فقط دلمون گرفته...!
تنهــــــا چیــــــــزی که بایـد از زندگـــی آمــــوخت فقــط یــک کلمـــــــه اسـت
“میگـــــــــــذرد” امـــــا جان میگیرد تا بگـــــــذرد…
-----------------------------------
بِـہ ڪسآیی ڪـہ پُشتِ سَرتوטּ حَرف میزَنَـטּ بی اِعتِنآ بآشید

اونآ بِـہ هَمونجآ تَعَلُق دآرَن! دَقیقاً ‘ پُشتِ سَرتوטּ

می خواهی قضاوتم کنی ؟
کفش هایم را بپوش
راهم را قدم بزن
دردهایم را بکش
سال هایم را بگذران
بعد قضاوت کن !
--------------------------
 امیدوارم از دلنوشته هام خوشتون بیاد 
خوشحال میشم  نظراتتون رو هم بدونم
فریدون مشیری چنین می فرماید

لذت دنیا...

داشتن کسی ست

که دوست داشتن را بلد است.

به همین سادگی...!

این روزها

گفتن دوستت دارم! انقدر ساده است که میشود انرا از هر رهگذری شنید!

اما فهمش...

یکی از سخت ترین کارهای دنیاست

سخت است اما زیبا!

زیباست

برای اطمینان خاطر یک عمر زندگی

تا بفهمی و بفهمانی...

هر دوره گردی لیلی نیست...

هر رهگذری مجنون...

و تو شریک زندگی هر کسی نخواهی شد!

تا بفهمی و بفهمانی...

اگر کسی امد و هم نشینت شد

در چشمانش باید

رد اسمان رد خدا باشد

و باید برایش

از من گذشت

تا به

ما رسید..
----------------------


لطفا نظر بدید




  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی