شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

عشقش بودم زمانی که عشقش نبود.شبهای روشن

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ب.ظ



گاهی برای رسیدن باید رفت...

درود به تمامی دوستان مهربانم که به غمگینم سر میزنید

گاهی برای رسیدن به کسی باید رفت و این سرگذشت منه...

تقدیم به تمامی موجوداتی که ع ش ق را می فهمیدند و رفتند به سوی ابدیت

مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد

نترس، سایه ها بوی مرا سوی تو نخواهند آورد

کاش می دانستی، چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت

در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست

آن وقت تازه خواهی فهمید:

مثل من عاشق مغرور شب افروزی نیست...!

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم

اما افسوس معنای خداحافظی

 را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم!
============================

هر گاه گریه می کنم سبک میشم،

عجب وزنی دارد چند قطره اشک

======================


توراحت بخواب...
من مشق گریه هایم هنوزمانده

==================



گفتم:غمگین غمگینم خدا،جز بی کسی نیست همصدا!
گفتی:رحمت بارانم ببین،باتو شده ست یکصـــــــــــــــدا!
 
گفتم:محتاج محتاجم خدا،کی می رسد وقت دعا؟
گفتی:هرگه دلت خواهد مرا،تنها بگو تو،ای خــــــدا!!
 
گفتم:حیران حیرانم خدا،کی در کجا یابم تــــــــو را؟
گفتی:تو دریابم در دلت،احساس کنی آن دم مرا!
 
گفتم:شاکی شاکی ام خدا،ره وا نشد به روی ما!
گفتی:تو بندگی ام را بکن،کان ره ندارد انتــــــــــها!
 
گفتم:نالان نالانم خدا،پس کی کنی عهدت وفا؟
گفتی:گر تو کنی عهدت وفا،نیستم به آن من بی وفا!
 
گفتم:گمراه گمراهم خدا،جز تو ندارم رهنما!
گفتی:تو رو به سوی من بیا،تا که کنم دردت دوا!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

مـــن لُقمــه ی بـــزرگتـــر از دهـــانـتـــ بـــودمـ!
بـَــرای همیـــن

مـــــرا خُـــــرد مــی کـــردی.!!؟




دیــــگر از تـنهایی خــسته ام!

بـه کلاغ هـــا زیـرمیــــزی میـدهم

تــا ...

قـــــــصه ام را تــــمام کنند...!!

http://redh4t.persiangig.com/image/asd.jpg

ﮐﻢ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ؛
ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺭﺍﺑﭙﺮﺳﻨﺪ !
ﻭﻟﯽ ....
ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯿﺴﺖ،
ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﻨﺪ؛
ﺑﺘﻮﺍﻧﯽ ﺑﮕﻮﯾﯽ:
ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺘﻢ....

بگذار کمی بگریم


وقــتـی ازم مــی پـرسی که خوبـی و من میگم: ای بد نیستم..
یعنی بدم !
خیلی هم بدم !!
پس نگو خدا رو شکر !


کارت پستال درخواستی طراحان



تواین دنیا به هرکی تکیه کردم،

جا خالی داد وبه زمین خوردنم خندید.

===================

رخ به رخ که شدیم من مات شدم !

و تو چون پادشاهی که از این فتح ها را زیاد دیده است

بی اهمیت رد شدی

=================

درد داره که همیــــشه اونــی که تو خیــالته

 بی خیالتــــــــــــه. .

================

این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست

عکسونه- عکس های متحرک عاشقانه و زیبا



تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام

دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو،

دردش متفاوت باشد ویرانم می کند؛

من از دست رفته ام ، شکسته ام،
می فهمی ؟

به انتهایِ بودنم رسیده ام ؛

اما اشک نمی ریزم...

پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید



امیدوارم از دلنوشته هام خوشتون بیاد

============

رفتنش واسم معماست.... چرا عشقم رفت؟؟؟؟؟
تموم خاطرتمون
اشکای چشمای منه
دیگه باید خواب ببینم
دستات تو دستای منه
اما بدون با عکس تو هی روزها رو سر میکنم
خیلی بدی کردی به من
محاله من ولت کنم
کدوم گلایم رو بگم
یه عمر از تو دلخورم
تو فکر هیچ چیز رو نکن من غصه هات رو میخورم
بازم خدا دل من رو برای غم نشونه کرد
تو هم برو مثله همه تنهام بزار و بر نگرد
-----------------------------------------
خیلی دلم گرفت ازت دیگه سراغم رو نگیر
فقط یه عکس ازت دارم بیا اینم ازم بگیر
یه روز میفهمی قدرم رو اما نمیدونی کجام
بمیرم واسه غربتم محاله اینورا بیام
یه عمره بغضه تو گلوم
یه آه سردی تو صدام
مهمون نوازی این نبود
خاااااک خدا ، دارم میام
من که دیگه دارم میرم
نگید رفت و حرفی نزد
خدانگهدارت باشه

این اسم برا همه دوستان قدیم آشناست.

تکــــــــــــــــــــــــــــــــی...

-----------------------

اگرقابل دونستید  نظر  بدید..

راستی نظر خصوصی نفرستید..

دوستتون دارم. به امید  دیدار..





  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۲)

  • یاسر امیری
  • واقعا باید چیکار کرد که یکم آروم شد ؟ هیچ مرهمی وجود نداره ...
  • Takdonam1369@gimail.com
  • 😔😔
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی