شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

سنگ صبور.شبهای روشن

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ب.ظ
درود

هیسسسسسسس

این بازی ___ عادلانه نیست …..

این زندگی همه اش . . . مار بود

پلّه هایش کجـــــاست…
❤️
💔سنگ صبور💔

بااینکه امروزاصلا حالو حوصله نداشتم بهترین سرگرمی وبلاگم رو دونستم
مثل یک آدم سیگاری.باهرخبر خوب وبد آتیش می زنم.
راستش تنها وبلاگم، منو آروم می کنه .
 احساس می کنم تنها جایی که به حرفام گوش میدن وتایید می کنه...
نمی دونم،نمی دونم. نمی دونم من الان چیزی بنویسم که شما خوشتون بیاد یا درد دل خودموبگم
اصلا نمی دونم ازچی خوشتون میاد..ا
البته خیلی ها مثل من دلشون پرخونه..
فرقی نمیکند...
فرقـے نمـے کند !!
بگویم و بدانـے …!
یا …
نگویم و بدانـے..!
فاصله دورت نمی کند …!!!
در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ …!
جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:
دلــــــــــــــم…..!!!

نتیجه تصویری برای تصاویر عاشقانه دلشکسته.جدایی
کاش عاشقت نبودم ، که اینگونه بسوزم به پایت ، که اینگونه بمانم در حسرت دیدارت
کاش عاشقت نبودم که عذاب بکشم ، تمام دردهای دنیا را بر دوش بکشم…
که شبهایم را با چشمان خیس سحر کنم، روزهایم را با دلتنگی و انتظار به سر کنم
کاش عاشقت نبودم که اینگونه دلم سوخته نباشد ، در هوای سرد عشقت افسرده نباشد
کاش عاشقت نبودم که اینک تنها باشم ، تو نباشی و من پریشان باشم ، تو نباشی و من دیوانه و سرگردان باشم…
کاش عاشقت نبودم که اینک لحظه هایم بیهوده بگذرد ، فصلهایم بی رنگ بگذرند ،تا حتی دلم به خزان نیز خوش نباشد…
تقصیر خودم بود که هوای عاشقی به سرم زد ، تا خواستم فرار کنم ، عشق تیر خلاصش را به بال و پرم زد ، تا خواستم دلم را پشیمان کنم ، دلم ، دل به دریا زد….
دل به دریا زد و بدجور غرق شد ، همه امیدهایم زیر آب محو شد….
کاش عاشقت نبودم که اینک  ناله کنم ، شب و روز دلم را سرزنش کنم …
 

اما...

دلی که رفته است...دیگررفته است...

دلی که عاشق شده است رادرمانی جزعشق چاره سازنیست...
عاشقم...وبی اختیارعاشق ترمیشوم...
میدانم تاهستم وهستی...تمام منی..
نامت زیباترین من است
عکس نوشته های غمگین جدایی

گفته بودی
بلدی حال مرا خوب کنی
حال ما خوب
خرابست
 به آن دست نزن......
============

شهـــــــاﻣﺖ ﻣﯿﺨــــــــــﻮﺍﻫﺪ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ کسی ﮐـہ
شـــــــــــایـــــــــــــــد
ﻫﯿﭽــــــــــﻮﻗﺖ
ﻫﯿـــــــﭻ ﺯﻣﺎﻥ
ﺳﻬـــــــــــــــﻢ ﺗﻮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷــــــد

عکس پروفایل غمگین 96


نمی‌تونستم از رفتن منصرفش کنم
- پس چی کار کردی؟
- نشستم کنار دریچه، سیگارم رو روشن کردم و رفتنش رو دیدم...
- بعدش رفتی خونه؟
- نه، یه پاکت سیگار کشیدم، گفتم شاید برگرده...
- بعدش چی؟ رفتی خونه؟
- آره رفتم خونه و همه عکس‌هاش رو جمع کردم...
- سوزوندی؟
- نه، گذاشتم تو انبار...
- چرا نسوزوندی؟

- دیوونه شدی؟ شاید برگرده!

عکس پروفایل غمگین 96

ما یاد گرفته ایم عشق را در بوسه و کنار خلاصه کنیم
وگرنه به پهنای تنهایی هایم قسم
هیچکس نمیداند
کوه کندن فرهاد و مرگ در آغوش سنگ ها یعنی چه...!

می تونم با یه حرف اینجا بسوزونمت

اما.......

عکس نوشته های غمگین عاشقانه


هروقت کسی مخاطبم قرار می دهد و می گوید:
"تو بهترینی...
فوق العاده ای...
خوش به حال اطرافیانت..."
صدایی آشنا در من زمزمه میکند:
"جدی نگیر...
تو همانی هستی که یکی...
روزی...جایی...
تو را نخواست...برای هیچوقت..."


نتیجه تصویری برای تصاویر عاشقانه دلشکسته.جدایی

آﺩﻣــــــــــﺎﯼ ﺭﺍﺳـــــــﺘﮕﻮ ....
ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﻭ ﺧﯿﻠــــﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻋﺎﺷـــــﻖ ﻣﯽ ﺷﻦ ...
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺣﺴﺎﺳﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺑُﺮﻭﺯ ﻣﯿﺪﻥ .....
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻬﺖ ﻣﯽ ﮔﻦ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘـــــــﺖ ﺩﺍﺭﻥ ....
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾـــــﺮ ﺩﻝ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ....
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾــــــﺮ ﺗﻨــــــــﻬﺎﺕ ﻣﯽ ﺫﺍﺭﻥ ....
ﺍﻣــــــــﺎ .....
ﻭﻗﺘـــــﯽ ﺯﺧﻤــــــــﯽ ﺑﺸﻦ ...
ﺳﺎﮐﺖ ﻣﯽ ﺷﻦ ...
ﭼﯿـــــــﺰﯼ ﻧﻤـــــــــی ﮔــــــــﻦ ....
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺮﻥ ....
ﻭ ....
ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﺑﺮ ﻧﻤﯽ ﮔﺮﺩﻥ ...
ولـــــــــی تا ابــــــــــد میشکــــــــــنن

نتیجه تصویری برای تصاویر عاشقانه دلشکسته.جدایی

چقدر سخته توی چشم های ڪسی ڪه تمام عشقت رو ازت دزدید و به جایش یه زخم همیشگی را به قلبت هدیه داد زل بزنی و به جای اینڪه لبریز از ڪینه و نفرت بشی حس ڪنی ڪه هنوز هم دوسش داری.
چقدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تڪیه بدهی ڪه یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده.
چقدر سخته توی خیالت ساعت ها با او حرف بزنی اما وقتی دیدیش هیچ چیزی جز سلام نتونی بگی.
چقدر سخته وقتی پشتت بهش است دونه های اشڪ گونه هات را خیس ڪنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه ڪه هنوز هم دوستش داری.
چقدر سخته گل آرزوهات رو توی باغ دیگری ببینی و هزار بار توی خودت بشڪنی و اون وقت آرام زیر لب بگی.
گل من باغچه نو مبـــــارڪ

تصویر مرتبط

همیشه فکر می کردم عشق شیرین است ولی وقتی تجربه اش کردم طعم دیگری داشت. بیشتر طعم شور تا شیرین. این را از اشکهایی که شب ها موقع خوابیدن نا غافل از روی گونه هایم سر میخورد و گاهی مزه شان میکردم فهمیدم ...
تازه فهمیدم که عشق فقط لبخند و شادی نیست گاهی هم درد دارد و فقط در قلب آدم ها جا خوش نمی کند گاهی هم جمع می شود توی چشمها و سرازیر می شود.
تازه فهمیدم عشق گاهی می تواند شورترین شیرین زندگی آدم شود. وقتی پای دلبری چون تو در میان است..
 

نتیجه تصویری برای تصاویر عاشقانه دلشکسته.جدایی
الهی دلتون هیچ وقت نگیره

اِرِزِوِیِ خِیِـِلِیِ هِاِ بِوِدِیِـِمِ ..
ِِوِلِـِیِ قِرِبِاِنِـِیِ..
ِقِـِدِرِ نِشِنِـِاِسِیِ یِـِهِ نِفِـِرِ شِـِدِیِمِ 😔✌️

دوستان. ما گروه خوبی هم داریم بنام شبهای روشن
اگه دوست داشتین درجمع گرم ماباشید با این شماره درخواست بدید
یااگردوست داشتین مطالب دلنوشته هاتون دروبلاگ به اشتراک گذاشته بشه با شماره ی ذکر شده
یااز قسمت نظرات
09016461973
==============
آرام بخش ها
حافظہ ام را پاک کردہ اند..
اما..
دلم میگوید
من کسے را
بسیار دوست مے داشتم
....!
=====================
درپایان این شعر قاسم افشار بنام منو قضاوتم نکن
تقدیم به مخاطب خاصم
می دانم که می خوانی..
منو قضاوتم نکن
که خیلی ساده میشکنم
از واژه ها تبر نساز زخم نزن رو بدنم
منو قضاوتم نکن از رویه حرفه آدما
نذار که حسرت بشینه تو قلبه خاطراته ما
من از هوایه تو پرم خالی ام از گلایه ها
من تورو باور میکنم تو هم به سمت من بیا
به پاس عشقم که شده باور بکن حرف منو
دوباره زنده کن برام حس روزایه روشنو
منو قضاوتم نکن که خیلی ساده میشکنم
از واژه ها تبر نساز زخم نزن رو بدنم
منو قضاوتم نکن تا دلهره جون نگیره
وقتی که رد پای تو از تویه قلبم نمیره
---------------------------------
وقتی که با گذشته هام منو قضاوت میکنن
وقتی به عشقه منو تو همه حسادت میکنن
عشقتو از دلم نگیر عشقتو دنیایه منه
ساده نگیر گریه هامو این اشکو حرفایه منه
منو قضاوتم نکن که خیلی ساده میشکنم
از واژه ها تبر نساز زخم نزن رو بدنم
منو قضاوتم نکن یه کوه باش پشته سرم
اگه تو باورم کنی از این سیاهی میگذرم
یه کوه باش پشته سرم
دستتون دارم
به دلنوشته هام نظربدید
  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی