شب های روشن

غمگین ترین وبلاگ جهان.

غمگین ترین وبلاگ جهان.

وبلاگ همه ی دلشکسته ها..

بغضت راپنهان کن. شبهای روشن

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ب.ظ

بنام خدا.

دوستای گلم  سلام

سال 96 واقعا برامن سال نحسی بودبارها اینو گفتم،ازدرو دیوار برایم بدبختی میاد . تمومی هم نداره.

 می گویند امتحان الهی هست. خدایا این چه امتحانیه

مشکلات زیادی برایم رقم خورد. دعا کردم بازهم باختم.

 مربی سابق منچستر، الکس فرگوسن. بزرگ

می فرماید روز اول مربیگری حرفه ایم خیلی دعاکردم  اما   باختم. اونجا بود که متوجه شدم تیم مقابلم هم خدا  دارد..  تلاشم را زیاد کردم.

این روزا دلگیرم. دلم می خواد این زندگی لعنتی صوت اخرو بزنه..

خداوندا

نادانی دیروز

شادی امروزم راگرفت

پس نادانی امروزم رابگیر.

تاشادی فردایم تلخ نباشد..

عکس نوشته عاشقانه سوزناک که با دیدن آن ها گریه می کنید

به "دشمنانت" ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭ ﻓﺮﺻﺖ‌ بده
ﺗﺎ ﺑﺎ تو ﺩﻭﺳﺖ شوند،
ﺍﻣﺎ ...
 ﺑﻪ "ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺖ" ﯾﮏ‌ فرصت ﻫﻢ نده
ﮐﻪ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺷﻮﻧﺪ!

ﺯﯾﺮﺍ ﺩﻭﺳﺘﺎنت جای "ﻋﻤﯿﻖِ ﺯﺧﻤﻬﺎﯼِ‌ دلت"
ﺭﺍ ﺩقیق می دانند..

 

عکس نوشته عاشقانه سوزناک که با دیدن آن ها گریه می کنید

اگر دلت شکستن!
در تاریکی و خلوت خودت ناله کن،
چون ادما سمعک ندارند که صدای ناله ای بشنوند!
عینک شان هم گم شده نمی بینن که گلی پر پر شده…!!!


 

عکس نوشته عاشقانه سوزناک که با دیدن آن ها گریه می کنید


گاهی حتی با دلتنگیات هم لجبازی میکنی

تمام ثانیه هایت هم که تنگ شود هی میگویی الان است که نگرانم شود

دیگر باید سراغم را بگیرد

گاهی دلت میخواهد دلش را به شور بندازی

و به شوق بیایی از این همه خواستن


عکس غمگین گریه 96-2017
ﺩﻟــــــــــــــــــﺖ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺖ،

ﺳـــــــــــــــﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮ ﺑـــــــــــــﺎﻻ !..
ﺗﻼﻓﯽ ﻧﮑﻦ ، ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻧﺰﻥ ، ﺷﺮﻣﮕﯿﻦ ﻧﺒﺎﺵ.

ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ ؛ ﺩﻝ ﺷﮑﺴﺘﻪ، ﮔﻮﺷﻪ ﻫﺎﯾﺶ ﺗﯿﺰ ﺍﺳﺖ ..

ﻣﺒﺎﺩﺍ ﮐﻪ ﺩﻝ ﻭ ﺩﺳﺖ ﺁﺩﻣﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻟﺪﺍﺭﺕ ﺑﻮﺩ ﺯﺧﻤﯽ ﮐﻨﯽ

ﻣﺒﺎﺩﺍ ﮐﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻨﯽ ﺭﻭﺯﯼ ﺷﺎﺩﯾﺶ، ﺁﺭﺯﻭﯾﺖ ﺑﻮﺩ…

ﺻﺒﻮﺭ ﺑﺎﺵ ﻭ ﺳﺎﮐﺖ.

ﺑﻐﻀﺖ ﺭﺍ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﮐﻦ،ﺭﻧﺠﺖ ﺭﺍ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﺗﺮ !..

زمین گرد است !!!!……..

عکس غمگین گریه 96-2017

به آینه نگاه می کنم
بیست و هفت بار عکس خودم را
قد می کشم!
و به اندازه ی بیست و هفت سال
کوچکتر می شوم!
گریه ام می گیرد،گریه می کنم!
بزرگ که می شوم
بغض تمام گریه هایم را می خورد….
چقدر زود بزرگ شدم…


عکس غمگین گریه 96-2017

ببخش خودت را
برایِ تمامِ راه های نرفته
برایِ تمامِ بی راه های رفته
ببخش ،بگذار احساست
قدری هوایی بخورد …
گاهی بدترین اتفاق ها
هدیه ی زمانه و روزگارند
تنها کافیست خودمان باشیم !
که خود را برای تمامی ِ این بی راه ِ رفتنمان ببخشیم
و به خودمان بیائیم


نتیجه تصویری برای گریه آورترین تصاویرعاشقانه وعکس 96

دوستای گلم شما هم می تونیددلنوشته هاتون از
قسمت نظرات،یا  این شماره برام ارسال کنیدتا
به اسم خودتون دروبلاگم بزارم
09169914951





  • محمدباقر یوسفی

نظرات  (۱)


سلام لطفان زود به زود سر بزن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی